English | Hebrew
Log in
איך למדוד אפקטיביות בפרסום
adi
11 ביולי 2017



כבעל עסק, בנית במו ידיך עסק מצליח ואתה מקדיש תקציב קבוע לפרסום החברה ולשיווק ומוצריה.
אולם, האם אתה יודע עד כמה הפרסום שלך אפקטיבי?
חברת Paycall מספקת פתרונות ואמצעים למדידת אפקטיביות הפרסום, כך שתוכל להתאים ולשנות את המסרים ואת המדיה שבה הם מועברים על פי הצורך והיעילות הנמדדים.

נעים להכיר – מדידת שיחות

תאר לעצמך שהיה בידיך כלי המאפשר למדוד את הצלחתו של מסע הפרסום הנוכחי של העסק שלך, ומאפשר לך להתמקד בערוצי התקשורת השיווקיים שמוכחים כיעילים יותר.
מערכת המאפשרת לכם לדעת בדיוק מאיזה פרסום שלכם התקבלו שיחות ואיזה פרסום משתלם ביותר עבורכם, וכך לחסוך כספים רבים שאחרת עלולים להיות מושקעים בפרסום שאיננו נושא פרי.

ובכן, זה בדיוק מה שמערכת CheckCall, שיטה חכמה ומתקדמת למדידת אפקטיביות הפרסום מאפשרת לך: הקלטת שיחות לצורך מדידה איכותית המאפשרת גם מעקב אחר נותני השירות בחברה בפועל, ניטור השיחות הנכנסות באמצעות מגוון דוחות מפורטים (כולל ייצוא) הכוללים את זמן השיחה, פרטי המתקשר, אורך השיחה ופירוט של שיחות שנענו מול שיחות שלא נענו.
עדכונים בזמן אמת על מנת לא לפספס לקוחות המעוניינים בעסק – בעל העסק יקבל sms או Email במקרים בהם פספס שיחה כדי שיוכל לחזור ללקוח הפוטנציאלי.
המערכת גם כוללת התממשקות ואנטגרציה למערכת CRM או למערכת לידים בזמן אמת, זיהוי המתקשר – האפשרות לבחור מה יוצג למקבל השיחה על המצג (מספר מקורי/ורטואלי, רשימה שחורה ועוד פונקציות רבות נוספות שעושות מהפך משמעותי באפקטיביות הפרסום שלכם.

כיצד מתבצעת המדידה?

לאפיקי פרסום שונים מוצמדים מספרים וירטואליים, המנתבים את השיחות הנכנסות דרך אותו אפיק ליעדן.
השיחות נרשמות ומתועדות, וניתן להפיק דוחות עבור כל אחד מאפיקי הפרסום השונים.
באמצעות מדידת שיחות ביכולתך למפות את האפיקים הפרסומיים שדרכם נכנסו יותר שיחות, וניתוח מעמיק של נתוני המעקב מאפשר לך לדייק את המסרים הפרסומיים שלך ולבדוק את האפקטיביות של השינוי.

שירותי דיוור SMS

שירות נוסף מבית חברת Paycall שיעזור למקד ולשפר את מסע הפרסום שלך הוא שירות שליחת מסרונים באופן עצמאי, בפשטות וביעילות, תוך מיקוד קהל היעד, לשמירה על קשר עם לקוחותיך.
מערכת שליחת מסרונים מאפשרת הפקת דוחות, מעקב אחר קבלת המסרים ועוד.
במילים אחרות, חברת Paycall מספקת פלטפורמה באמצעותה תוכל להעביר מסרים שיווקיים רלוונטים ללקוחותיך בביטחון, ביעילות ובמינימום השקעה.

decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    דילוג לתוכן