call center – קול סנטר מוקד טלפוני

Callcenter - קול סנטר מוקד טלפוני

Call center – מוקד טלפוני מתקדם של חברת פייקול

Call Center בעברית נקרא מוקד טלפוני. מדובר במחלקה מרכזית וחשובה בכל בית עסק היום, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד תאגידים, חברות גדולות, ארגונים ממשלתיים, מוסדות שונים ועוד. באמצעות המוקד הטלפוני ניתן לנהל קשר רציף בין נציגי החברה ללקוחות (או הקהל הרחב). בעזרת מוקד המנוהל בצורה יעילה וכזה הכולל את הכלים המקצועיים הנכונים ניתן להפיק את המירב עבור הלקוחות שלכם, ליהנות מדוחות מסודרים שייתנו לכם מבט מאקרו על העסק, העובדים וההתנהלות מול הלקוחות ואת היכולת לנתח נתונים ולשפר את הביצועים בארגון שלכם.

 

Call center – מוקד טלפוני

 

בנו לעצמכם מוקד טלפוני מקצועי באמצעות הכלים של PAYCALL:

באמצעות הכלים השונים של פייקול תוכלו לבנות CALL CENTER מקצועי, איכותי ומותאם אישית בדיוק למידות שאתם צריכים. פייקול שמה לעצמה למטרה לספק את הפתרונות הטכנולוגיים הכי מתקדמים, איכותיים ואפקטיביים לשיפור העבודה והביצועים בעסק ובארגונים רבים אחרים. בין היתר תוכלו לעשות שימוש בשירותי שיחה חוזרת, מרכזייה וירטואלית לעסקים, fax2mail, שירותי דיוור, מערכת ניהול וואטסאפ, ניתוח ותמלול שיחות וקבצים, המרות טקסט לקבצי שמע, מספרי VIP מיוחדים, שירותי סליקה טלפונית ואפילו כלי ניתוח הרגשות הייחודי והמיוחד של החברה.

 

מהי מערכת ניתוח הרגשות הייחודית של פייקול וכיצד היא יכולה לסייע לכם?

 

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול העסק הוא לעקוב אחר ביצועי העובדים שלכם ואחר שביעות הרצון של הלקוחות שלכם. עד כה יכולתם לעשות את זה על ידי בקשה מהלקוחות לענות על סקר, על ידי האזנה לשיחות מוקלטות של העובדים ובזבוז זמן יקר בניתוח עצמאי של השיחות. כמו כן בדרך כלל רק כמה אחוזים מהשיחות הן שיחות מוקלטות ועוד פחות מכך אלו שיחות שבאמת עוברים עליהן. כלומר, השיחות לתפוס לקוח לא מרוצה הוא קטן מאוד והסיכוי לגלות ליקויים שצריך לתקן ולשפר הוא קטן מאוד. אין זה אומר שהם לא קיימים או שהמצב בעסק מושלם אלא שאין לכם דרך לעקוב אחר זה. באמצעות כלי ניתוח הרגשות הייחודי של פייקול תוכלו לאפשר לכלי לנתח מעל 80% מהשיחות שלכם, לתת למערכת לנתח את השיחות באופן אוטומטי בין עובדי החברה ללקוחות שלכם, לזהות תחושות ורגשות של שני הצדדים, להפיק דוחות מפורטים ולשלוח לכם באופן אוטומטי את הדוחות הללו למייל. הכלי ינתח את הרגשות והתחושות, שפת הדיבור ועוצמת הדיבור שבהם הלקוח מדבר ובאמצעות ניתוח של ההתנהגות, הדיבור ומרכיבים נוספים בשיחה באמצעות טכנולוגיה מיוחדת – תדע לנתח את השיחה ולספק לכם מידע אודות שיחות בעיתיות, לקוחות לא מרוצים, עובדים בעייתיים ועוד.

מדובר באחד הכלים המיוחדים בתעשיית הcall center והוא כלי ייחודי של חברת פייקול. כעת תוכלו לקבל ניתוחים מלאים אודות העובדים הבעייתיים שלכם, אודות לקוחות שבעי רצון שתוכלו לטפל בהם במהירות ובאופן נקודתי, להכיר את שביעות הרצון הכללית של הלקוחות שלכם, את העובדים הטובים והסבלניים יותר ועוד. לפרטים נוספים בדקו את עמוד הכלי באתר או צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות!

 

 

להזמנות חייגו עכשיו: 03-7173333
או מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם:

    הגדל פונט
    ניגודיות צבעים
    מעבר לסרגל הכלים