English | Hebrew
Log in

למה צריך להשתמש בשירות מספרים וירטואליים?

תפקידכם כבעלי העסק הוא לייצר עסק רווחי שעובד בצורה יעילה, אפקטיבית וחכמה. עסק מצליח הוא עסק שמחלקותיו השונות פועלות היטב, החל משלב תכנון וייצור המוצר, דרך מחלקת השיווק וההפצה ועד למחלקת שירות וניהול הלקוחות. אתם כבעלי העסק רוצים לוודא שאתם משקיעים כספים ומשאבים בערוצי השיווק הנכונים והמניבים ביותר לעסק שלכם, שאתם לא זורקים סתם כסף לפח ושאתם יכולים למדוד ולאגור כמה שיותר נתונים ודוחות שיעזרו לכם לשפר את התהליכים השונים בעסק. לצורך כך קיים שירות מספרים וירטואליים אשר יעזור לכם למדוד את השיחות הנכנסות לעסק, מהיכן הם הגיעו? אילו ערוצי שיווק הם האפקטיביים ביותר עבור העסק? היכן אתם זורקים סתם כסף לפח? וליהנות ממגוון שירותים ותכונות נוספות של המערכת שיעזרו לכם לשפר את האפקטיביות וההכנסות בעסק.

 

איך מספר וירטואלי עובד?

ההגדרה הבסיסית של מספרים וירטואליים היא מאוד פשוטה. לכל אחד מערוצי הפרסום שלכם תקבלו מספר וירטואלי שונה אשר ינתב את השיחה למספר שלכם/ של בית העסק אבל יציג לכם את הנתונים בלייב במערכת מהיכן הלקוח הגיע. הנתונים אף ישמרו במערכת לצורך הפקת דוחות שתוכלו להסתכל בהם בכל עת. כך תוכלו לראות מהיכן הלקוחות שלכם מגיעים והאם קמפיין הפרסום שלכם אפקטיבי באותו ערוץ שיווקי. כמו כן תוכלו לראות אילו ערוצי שיווק לא מנפקים מספיק לידים/ לקוחות ולהגיע למסקנה שאולי ההשקעה בהם אינה כדאית ועדיף להעביר את תקציב הפרסום שלהם לערוצי השיווק שכן אפקטיביים לעסק.

 

דוגמה של מדידת שיחות מספר וירטואלי בעסק:

שלומי הוא בעל עסק למכירת ציוד היקפי של מחשבים, מכירת מחשבים נייחים וניידים ומספק גם שירותי מעבדה לתיקון מחשבים. שלומי משקיע כסף רב במהלך החודש בפרסום העסק שלו והרחבת מעגל הלקוחות שלו לכל רחבי הארץ. לצורך כך הוא החליט לפרסם ב5 ערוצי פרסום שונים:

  • קמפיין ממומן בגוגל.
  • פרסום בפייסבוק.
  • פרסום ברדיו.
  • פרסום בעיתון.
  • רכישת שטח פרסום בבלוג מחשבים מאוד פופולרי.

 

כיצד ידע שלומי איזה ערוץ פרסום מניב לו את הכי הרבה לידים? אילו ערוצי פרסום לא מניבים לידים כלל או לא משתלם להשקיע בהם? באמצעות שירות המספרים הווירטואליים כמובן!

בכל אחד מערוצי השיווק נפרסם מספר וירטואלי אחר של העסק, שנראה ובנוי בדיוק כמו מספר טלפון רגיל וכך ידע שלומי מהיכן הגיעו הלקוחות שהתקשרו אליו. הוא יוכל לראות זאת בלייב ויוכל גם להסתכל בדוחות שלאחר מכן במערכת. הנתונים יישמרו גם עבור שיחות שלא נענו וגם עבור שיחות שנענו כמובן. בסוף הקמפיין או בסוף החודש כאשר יצפה שלומי בדוח יעדי השיחות הוא יגלה בדיוק כמה שיחות הגיעו מכל ערוץ ויוכל להשוות את זה אל מול ההשקעה בפרסום באותו ערוץ.

 

 

decor

מהי מערכת CheckCall?

מערכת CheckCall הנה מערכת מספרים וירטואליים שתאפשר לכם לקבל מספר וירטואלי לכל אפיק פרסום שלכם או לכל צורך מדידה אחר (לדוגמה פרסום באותו ערוץ שיווקי אך ב3 שפות שונות: כל שפה תקבל מספר וירטואלי משלה) ותמדוד את הנתונים שלכם. המערכת תציג לנותן השירות בלייב מהיכן התקשר הלקוח (איזה ערוץ/קמפיין) ולאחר זמן מה תוכלו למדוד את הנתונים ולהחליט היכן כדאי להשקיע. תוכלו לקבל דוחות בזמן אמת, להקליט את השיחות, לקבל דוחות והתראות במייל, לעדכן קבצי סאונד, להפעיל תאים קוליים וליהנות מעוד מגוון אפשרויות מדהימות של המערכת שיעזרו לכם לשפר את העסק שלכם ולהגדיל את ההכנסות בו.

אפשרויות המערכת:

  • דוחות: המערכת יכולה להפיק לכם דוחות בזמן אמת ובכל רגע שתבחרו. בין היותר תוכלו לקבל דיווחים אודות השיחות הנכנסות, מפרט לגבי שיחות שנענו/לא נענו, זמני שיחה, פרטי הלקוח המתקשר, שעות הקבלה של השיחות במהלך היום, דוחות פילוח של מתקשרים חוזרים, דוחות לפי יום/שבוע/חודש/שנה ודוחות בהתאמה אישית לפי טווחי זמן לבחירה.
  • המערכת כוללת אפשרות להטמעת קבצי סאונד – החל מקבצי סאונד בסגנון ברוכים הבאים, דרך קבצי סאונד להמתנה וקבצי סאונד לשלוחות וניהול מרכזיה ועוד.
  • עדכונים בזמן אמת – המערכת מאפשרת לכם לשלוח SMS או מייל בסיום השיחה. אלה יכולים להיות ללקוח או אל המייל שלכם. ניתן גם לשלוח SMS או מייל לאחר שיחות שלא נענו ולשנות את הטקסט כרצונכם.
  • ניתן לבצע התממשקות של המערכת למערכות CRM ומערכות אחרות באמצעות API.
  • התראות במייל – המערכת מספקת שירותי התראות במייל החל מדוחות תקופתיים, דרך דוחות של אי פעילות, דוחות לפי רשימת נמנעים, לפי מתקשרים חוזרים ועוד.
  • תסריטי שיחה – באפשרותכם לעדכן במערכת תסריטי שיחה שונים בהתאם לצרכים שלכם. כך למשל האפשרות להקים שלוחות ולנתב אליהן את השיחות, לבצע מעבר אוטומטי בין שלוחות מסוימות בהיעדר מענה טלפוני ללקוח, העברת שיחות למספר לא מוגבל של יעדים כדי למנוע את איבוד השיחה ואפילו הגדרה של כל צלצול שיתקבל במקביל במספר יעדים כדי שמי שפנוי יקבל את השיחה.
  • הקלטת שיחות – אפשרות חשובה מאוד לצורך שיפור בקרה ואיכות השירות וכן במקרים משפטיים.
  • אפשרות לשיחה חוזרת ללקוח שהתקשר ולא נענה.
  • אפשרות לנהל רשימה שחורה של לקוחות ומספרים שאיננו רוצים שיתקשרו לאף אחד מהמספרים שלנו.
  • שירות לקוחות 24/7 מחברת Paycall לכל צורך.

 

 

למי השירות מתאים?

השירות מתאים לבעלי עסקים המקבלים שיחות ולידים מכמה מקורות שונים ומעוניינים לעקוב מהיכן הלקוחות הגיעו ואיזה ערוץ שיווק הוא הכי אפקטיבי עבורכם. כמו כן בעלי אינדקסים ואתרים גדולים השוכרים שטח פרסום ללקוחותיהם ומעוניינים לעקוב אחר הפניות אל אותם לקוחות דרכם. עבור חברות קידום ופרסום המעוניינים לבנות ולהציג תיק עבודות עם דוחות מסודרים המראים ללקוחותיהם הפוטנציאליים את כמות הפניות בזכות הקמפיינים של החברה ועוד.

 

 

איך מתחילים להשתמש במספרים וירטואליים?

צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להדריך אתכם לגבי השימוש במערכת ולהתאים את השימוש בה לצרכים שלכם. המערכת יכולה להפיק מספרים וירטואליים ללא הגבלה ועד 80 מדינות ברחבי העולם להתקשרות והודעות SMS. נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך ולדאוג ביחד אתכם שהעסק שלכם משפר את ביצועיו ומתייעל בכל אספקט כלכלי ושיווקי בו.

לקוחות מספרים

מה הלקוחות שלנו מספרים

decor
decor
decor
image
icon
גיל ועקנין
מנהל פיתוח, תוכן ומוצר

מערכת מעולה, שירות מצוין!

עובד שנים עם הכלים של פייקול ומאוד מרוצה,

ממליץ בחום.

 

image
icon
מדיה גוגל

חברתנו עובדת עם Paycall משנת 2018, המערכת מאפשרת לנו למדוד את השיחות בצורה מדויקת יעילה ופשוטה, בעזרתה אנחנו יכולים לתת דוחות מפורטים וכלים לעסקים שעובדים איתנו ולעשות אופטימיזציה ולא לבזבז סתם כסף על הפרסום וכמובן להפיק ללקוחת הרבה יותר המרות מהרגיל .

אנחנו תמיד מקבל שירות מקצועי, אדיב ומהיר גם מחוץ לשעות הפעילות.

מומלץ לכל עסק!

image
icon
הומלי אתרים בע"מ

אנחנו עובדים עם פייקול בשירותי הוואצאפ, הסמס ומדידת שיחות למעלה משלוש שנים.

היקף העבודה אינטנסיבי ונותן מענה ללקוחות הומלי באמצעות הטכנולוגיה המצויינת,

השירות היעיל והמחיר האטרקטיבי של פייקול.

image
icon
שימי קורקוש
בעלים ומנכ"ל

עובד עם Paycall בתחום הטלפוניה מספר שנים,

עובדים באינטגרציה מלאה,

מרוצה מאוד מהשירות והחדשנות המתמדת.

תמיד נכונים לעזור וקשובים ללקוחות.

image
icon

אנו עובדים עם Paycall למעלה מעשור,

הכלים שיפרו לנו את יכולת המדידה וקידום העסק בצורה משמעותית.

יש תמיד נכונות לעזור בכל פנייה ולתת פתרונות מתקדמים וחדשניים.

 

image
icon
מוטי נונברג
מנהל פרויקט מערכות מידע

חברת פייקול עמדה בהצלחה רבה בכל המשימות המורכבות של הקמת מערכת המסרונים הנדרשת, תמיכה בדרישות הטכניות המורכבות, השינויים שנדרשו במהלך ההקמה וההפעלה הראשונית, במהירות, יעילות ועם המון רצון טוב.

אנו ממליצים על חברת פייקול בכל הלב.

 

image
icon
אלירן עמרוסי
מנכ"ל

אנחנו עובדים עם חברת PayCall כבר 6 שנים

מאוד מרוצים מהמערכות ומהשירות.

image
icon
שי גבריאלי
מנכ"ל זוזו 360

אנחנו עובדים ביחד כבר למעלה משבע שנים ולאורך כל הדרך תמיד הייתם זמינים לכל בקשה, בעיקר הפניות שלי לעדי וסתיו תמיד טופלו באופן אישי ומהיר.
ראוי לציון השדרוגים שנעשו לאורך הזמן במערכות שלכם,
מרגישים את ההשתדלות שלכם ברצון להדביק את הקצב הטכנולוגי צעד לפני כולם וזה מאוד חשוב בעידן של היום,
כיף גדול לצמוח עם חברה שמושכת תמיד למעלה…
זה משפיע על כולם וגם עלינו ואני מתכוון לזה..
תודה על הכל מעריך אתכם מאוד.

image
icon
אורי רביב
CTO

חברה מעולה, מקצועית ומתקדמת נותנים כיסוי מלא של פתרונות טכנולוגיים בתחום הטלפוניה והכי חשוב, עובדים קשה ומשפרים ומרחיבים את המוצר וסל המוצרים כל הזמן.

מעבר לכל זה בסופו של דבר, טכנולוגיה לא שווה כלום ללא שירות.

והשירות מהיר ומקצועי

decor
decor
decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    דילוג לתוכן