בעידן התחרותי שאנו נמצאים בו כל פרט קטן יכול להשפיע על שביעות רצון הלקוחות.
לקוח מרוצה זה לקוח שמתמיד בדרך כלל, מבצע רכישות נוספות ולרוב גם ממליץ.
זה סוג הלקוחות שכל חברה שואפת אליהם וכדי להגיע לשם צריך לספק ללקוח שירות מעולה, מהיר, אמין ומקצועי.
אחד הדברים החשובים ביותר בעסק הוא נושא שירות הלקוחות ועיקר השירות ניתן בדרך כלל באמצעות הטלפון.
שירות שיחה חוזרת של Paycall יעזור לכם להציג ללקוח שירות המכבד את זמנו של הלקוח, יבקש מהלקוח לאשר קבלת שיחה חוזרת ברגע שמגיע תורו, יאפשר ללקוח לקבל שירות ויזין את הנתונים במערכת לצורך המשך טיפול מהיר בלקוח.
נניח שלקוח התקשר למוקד השירות הטלפוני של החברה שלכם.
לאחר הזדהות במענה הקולי או בחירת מיקום גיאוגרפי ושפה, הוא מגיע לרגע ההמתנה לנציג.
מה קורה בזמן שיש עומס על קווי הטלפון של מחלקת השירות ועובדי החברה נותנים כעת שירות סבלני ללקוחות אחרים?
אותו לקוח שממתין מתעצבן יותר ויותר בכל דקה שנגזלת ממנו.
לכן, בשלב שהמערכת תזהה שהלקוח ממתין זמן מה ואינו מקבל שירות היא תציע לו להפעיל את
שירות השיחה החוזרת:
לקוחות יקרים, נציגנו מטפלים כעת בפניות קודמות.
זמנכם יקר לנו, באפשרותכם לקבל שיחה חוזרת מיד כשיגיע תורכם
להמשך המתנה לנציג לחצו 1 או המתינו.
לחזרה לטלפון ממנו התקשרתם לחצו 2.
לחזרה למספר טלפון אחר לחצו 3.
במידה והלקוח יבחר באופציה השלישית הוא יתבקש להקליד את מספר הטלפון לחזרה.
המערכת תודה לו לאחר בחירתו והשיחה תתנתק. בשלב הזה המידע יועבר לראש מוקד השירות במערכת והשיחה תועבר להמתנה ותשמור את תורו של הלקוח עד אשר נציג יתפנה בהגיע תורו.
כל חברה שיש לה מערך שירות לקוחות ועושה שימוש במרכזייה טלפונית לניתוב השיחות, טוב שתעשה שימוש גם בשירות שיחה חוזרת callback.
מלבד העובדה שזה יקל על הטיפול בלקוחות וישמור עליהם סבלניים יותר זה גם ישפר את אפשרויות המענה האוטומטי ללקוח ויאפשר זמן למוקד שירות הלקוחות לטפל בלקוחות עם כוח אדם הקיים.
לבירור פרטים נוספים אודות שירות שיחה חוזרת של Paycall צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.