כבעלי עסקים חשוב לכם לדעת מהי מידת שביעות הרצון של הלקוחות שלכם, כיצד העובדים שלכם עובדים ולוודא שהכול בעסק דופק כמו שעון.
כמו כן, חלה עליכם האחריות לבצע מעקבים, לקרוא דוחות ולחקור את האפשרויות השונות כיצד לייעל ולשפר את העבודה בעסק כדי לתת שירות טוב יותר ללקוחות, להרחיב את מעגל הלקוחות הקיים ולהגדיל את מחזור המכירות וההכנסות של העסק.
לא תמיד זה פשוט. למשל: אם יש לכם מחלקת מכירות בחברה ומחלקת שירות לקוחות בטלפון למשל – אינכם באמת יכולים לעבור על כל השיחות, לעקוב אחר כל העובדים ולדעת להעריך מי עושה עבודה יותר טובה, מי פחות טובה, היכן יש לקוחות כועסים ואיך הלקוחות מסיימים את השיחה נכון?
מה אם היינו אומרים לכם שבאמצעות מערכת ניתוח רגשות של Paycall תוכלו לקבל דוחות אוטומטיים למחשב של כל מה שרשמנו פה והמערכת אף תנתח עבורכם בצורה מדויקת ככל האפשר את השיחות? תציג לכם שיחות בעייתיות ולקוחות שצריך לחזור אליהם ולדאוג שיישארו שבעי רצון?
כאשר עובד חדש מתקבל לחברה הוא בדרך כלל יקבל תדרוך אודות החזון של החברה, האני מאמין שלה, כיצד צריך לדבר עם לקוחות החברה וכמובן הדרכה מקצועית על השימוש בכלים הטכנולוגיים שיעשה בהם שימוש במהלך העבודה. מכאן – בדרך כלל העבודה והאחראיות עוברת לעובד.
רק 5% מהשיחות של העובדים באמת נבדקות. למשל, על כל 100 שיחות עם לקוחות, רק 5 מהן יבדקו. ואם יש ממוצע של 5% לקוחות שהם חסרי שביעות רצון במהלך או לאחר השיחות עם נציגי החברה הרי שיש סבירות של 0.25 בלבד למצוא שיחה בעייתית! זאת משום שרק 5% מהשיחות באמת נבדקות כיוון שמדובר בזמן עבודה יקר, כוח אדם והחברה לא יכולה לאפשר לעצמה מבחינה כלכלית לעבור על כל השיחות.
באמצעות מערכת ניתוח הרגשות של Paycall תוכלו לקבל הערכה ממוחשבת של 80% מהשיחות, ללא צורך בכוח אדם או בזמן עבודה. המערכת תבצע את ההערכה עבורכם!
המערכת החכמה של Paycall מקליטה את השיחות שבין נציגי החברה לבין הלקוחות, מנתחת את התחושות, הרגשות ושביעות הרצון של הלקוחות שלכם במהלך השיחה וכמובן בסופה.
לאחר מכן היא משגרת דוח למערכת עם ניתוח הנתונים מאותה שיחה, שם המערכת תסווג האם השיחה הייתה ברובה בעייתית/שלילית והאם יש סבירות גבוהה שמדובר בלקוח לא שבע רצון.
המערכת תאפשר לכם ללכוד את השיחות הבעייתיות ואת הלקוחות הבעייתיים או הלא מרוצים בסבירות גבוהה ותאפשר לכם לטפל ביותר לקוחות לא מרוצים ולייעל את העבודה בחברה.
כמו כן תוכלו לקבל מבט מאקרו על תחושותיהם של הלקוחות שלכם בשיחות עם נציגים שלכם, בשימוש במוצר שלכם ועוד.
יתרון נוסף של המערכת הוא היכולת לנתח גם את שירות העובדים שלכם.
לסיכום;
מערכת ניתוח רגשות של Paycall יכולה להיות משמעותית מאוד עבור העסק שלכם.
לא רק בכך שהיא תעקוב ותמיר לדוחות למעלה מ80% מהשיחות שלכם (במקום 5% שיחות שאותן בודקים בדרך כלל)
הרי שהיא גם תעזור לכם לשפר ולייעל תהליכים בעסק, לשמור על יותר לקוחות שבעי רצון ולהיות יותר מודעים לתחושות של הלקוחות שלכם ולביצועי העובדים שלכם בעסק.
צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח לתת לכם שירות!