English | Hebrew
Log in

שירות שיחה חוזרת Callback

בעידן התחרותי שאנו נמצאים בו כל פרט קטן יכול להשפיע על שביעות רצון הלקוחות.
לקוח מרוצה זה לקוח שמתמיד בדרך כלל, מבצע רכישות נוספות ולרוב גם ממליץ.
זה סוג הלקוחות שכל חברה שואפת אליהם וכדי להגיע לשם צריך לספק ללקוח שירות מעולה, מהיר, אמין ומקצועי.
אחד הדברים החשובים ביותר בעסק הוא נושא שירות הלקוחות ועיקר השירות ניתן בדרך כלל באמצעות הטלפון.
שירות שיחה חוזרת של Paycall יעזור לכם להציג ללקוח שירות המכבד את זמנו של הלקוח, יבקש מהלקוח לאשר קבלת שיחה חוזרת ברגע שמגיע תורו, יאפשר ללקוח לקבל שירות ויזין את הנתונים במערכת לצורך המשך טיפול מהיר בלקוח.

דוגמה לשירות שיחה חוזרת:

נניח שלקוח התקשר למוקד השירות הטלפוני של החברה שלכם.
לאחר הזדהות במענה הקולי או בחירת מיקום גיאוגרפי ושפה, הוא מגיע לרגע ההמתנה לנציג.
מה קורה בזמן שיש עומס על קווי הטלפון של מחלקת השירות ועובדי החברה נותנים כעת שירות סבלני ללקוחות אחרים?
אותו לקוח שממתין מתעצבן יותר ויותר בכל דקה שנגזלת ממנו.
לכן, בשלב שהמערכת תזהה שהלקוח ממתין זמן מה ואינו מקבל שירות היא תציע לו להפעיל את

שירות השיחה החוזרת:
לקוחות יקרים, נציגנו מטפלים כעת בפניות קודמות.
זמנכם יקר לנו, באפשרותכם לקבל שיחה חוזרת מיד כשיגיע תורכם
להמשך המתנה לנציג לחצו 1 או המתינו.
לחזרה לטלפון ממנו התקשרתם לחצו 2.
לחזרה למספר טלפון אחר לחצו 3.
במידה והלקוח יבחר באופציה השלישית הוא יתבקש להקליד את מספר הטלפון לחזרה.
המערכת תודה לו לאחר בחירתו והשיחה תתנתק. בשלב הזה המידע יועבר לראש מוקד השירות במערכת והשיחה תועבר להמתנה ותשמור את תורו של הלקוח עד אשר נציג יתפנה בהגיע תורו.

decor

היתרונות של שירות שיחה חוזרת באמצעות Paycall

  • הלקוח מבין שמכבדים את הזמן שלו ולכן מרגיש פחות פגוע מהחברה ויגיע פחות עצבני לשיחה.
  • הלקוח יעסוק בינתיים בדברים אחרים ויגיע לשיחה סבלני ורגוע יותר.
  • החברה תוכל להיות רגועה שגם לקוחות שממתינים זמן מה מקבלים מענה אוטומטי העדיף על פני חוסר מענה כלל.
  • שירות זה יכול להיות ההבדל בין לקוח המרוצה משירות הלקוחות של החברה או לקוח כועס, חסר סבלנות וכזה שעשוי בלהט הרגע לרצות לעזוב את החברה.

לאילו חברות שירות זה מתאים?

כל חברה שיש לה מערך שירות לקוחות ועושה שימוש במרכזייה טלפונית לניתוב השיחות, טוב שתעשה שימוש גם בשירות שיחה חוזרת callback.
מלבד העובדה שזה יקל על הטיפול בלקוחות וישמור עליהם סבלניים יותר זה גם ישפר את אפשרויות המענה האוטומטי ללקוח ויאפשר זמן למוקד שירות הלקוחות לטפל בלקוחות עם כוח אדם הקיים.

לבירור פרטים נוספים אודות שירות שיחה חוזרת של Paycall צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

לקוחות מספרים

מה הלקוחות שלנו מספרים

decor
decor
decor
image
icon
גיל ועקנין
מנהל פיתוח, תוכן ומוצר

מערכת מעולה, שירות מצוין!

עובד שנים עם הכלים של פייקול ומאוד מרוצה,

ממליץ בחום.

 

image
icon
מדיה גוגל

חברתנו עובדת עם Paycall משנת 2018, המערכת מאפשרת לנו למדוד את השיחות בצורה מדויקת יעילה ופשוטה, בעזרתה אנחנו יכולים לתת דוחות מפורטים וכלים לעסקים שעובדים איתנו ולעשות אופטימיזציה ולא לבזבז סתם כסף על הפרסום וכמובן להפיק ללקוחת הרבה יותר המרות מהרגיל .

אנחנו תמיד מקבל שירות מקצועי, אדיב ומהיר גם מחוץ לשעות הפעילות.

מומלץ לכל עסק!

image
icon
הומלי אתרים בע"מ

אנחנו עובדים עם פייקול בשירותי הוואצאפ, הסמס ומדידת שיחות למעלה משלוש שנים.

היקף העבודה אינטנסיבי ונותן מענה ללקוחות הומלי באמצעות הטכנולוגיה המצויינת,

השירות היעיל והמחיר האטרקטיבי של פייקול.

image
icon
שימי קורקוש
בעלים ומנכ"ל

עובד עם Paycall בתחום הטלפוניה מספר שנים,

עובדים באינטגרציה מלאה,

מרוצה מאוד מהשירות והחדשנות המתמדת.

תמיד נכונים לעזור וקשובים ללקוחות.

image
icon

אנו עובדים עם Paycall למעלה מעשור,

הכלים שיפרו לנו את יכולת המדידה וקידום העסק בצורה משמעותית.

יש תמיד נכונות לעזור בכל פנייה ולתת פתרונות מתקדמים וחדשניים.

 

image
icon
מוטי נונברג
מנהל פרויקט מערכות מידע

חברת פייקול עמדה בהצלחה רבה בכל המשימות המורכבות של הקמת מערכת המסרונים הנדרשת, תמיכה בדרישות הטכניות המורכבות, השינויים שנדרשו במהלך ההקמה וההפעלה הראשונית, במהירות, יעילות ועם המון רצון טוב.

אנו ממליצים על חברת פייקול בכל הלב.

 

image
icon
אלירן עמרוסי
מנכ"ל

אנחנו עובדים עם חברת PayCall כבר 6 שנים

מאוד מרוצים מהמערכות ומהשירות.

image
icon
שי גבריאלי
מנכ"ל זוזו 360

אנחנו עובדים ביחד כבר למעלה משבע שנים ולאורך כל הדרך תמיד הייתם זמינים לכל בקשה, בעיקר הפניות שלי לעדי וסתיו תמיד טופלו באופן אישי ומהיר.
ראוי לציון השדרוגים שנעשו לאורך הזמן במערכות שלכם,
מרגישים את ההשתדלות שלכם ברצון להדביק את הקצב הטכנולוגי צעד לפני כולם וזה מאוד חשוב בעידן של היום,
כיף גדול לצמוח עם חברה שמושכת תמיד למעלה…
זה משפיע על כולם וגם עלינו ואני מתכוון לזה..
תודה על הכל מעריך אתכם מאוד.

image
icon
אורי רביב
CTO

חברה מעולה, מקצועית ומתקדמת נותנים כיסוי מלא של פתרונות טכנולוגיים בתחום הטלפוניה והכי חשוב, עובדים קשה ומשפרים ומרחיבים את המוצר וסל המוצרים כל הזמן.

מעבר לכל זה בסופו של דבר, טכנולוגיה לא שווה כלום ללא שירות.

והשירות מהיר ומקצועי

decor
decor
decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    דילוג לתוכן