English | Hebrew
Log in

Paycall מספקת חנות one-stop shop של מערכת המוקד החדשנית והמתקדמת ביותר, המאפשרת לך לבנות ולנהל מוקד טלפוני חדשני בהתאמה אישית לצרכים שלך.

decor

קבל קול סנטר בענן, מעקב אחר שיחות, מדדי שיחות, אומני צ'אנל, שירותי דיוור, צ'טבוט, המרות טקסט לאודיו ואודיו-טקסט לקובץ ועוד.

Paycall הוא הפתרון היחיד המתאים לכל שלבי מחזור הלקוח. זה מייעל את מסעות הפרסום השיווקיים, המכירות וטיפול בלקוחות שלך עם מערכת הוליסטית.

הפתרון מספק מענה כולל ללקוחות שלך עם תוכנת מוקד אינטואיטיבית שמגבירה את שביעות רצון הלקוחות ובסופו של דבר החזר ROI עבור העסק ו/או המוקד הטלפוני שלך.

תסריטי שיחה
תסריטי שיחה

מגוון תסריטי ניתוב שיחה המאפשרים להוציא את המיטב ושהשיחות מטופלות על ידי האדם הנכון, בזמן הנכון.

כללי ניתוב:

  • ניתוב שיחות מתקדם
  • ניתוב שיחות לפי סבב נציגים
  • ניתוב לסוכן עם הכי פחות זמן דיבור
  • ניתוב שיחות רנדומלי
  • ניתוב לסוכן עם הכי פחות שיחות
  • ניתוב לפי סוכן שטיפל קודם בפנייה
  • קבוצת צלצול
  • ניתוב לפי תזמונים (חגים, שעות פעילות בית העסק)
ניהול שיחות
ניהול שיחות

תן לצוות שלך לטפל בכל שיחה ביעילות ולהעביר אותה לגורם הנכון בכדי להבטיח סדר ארגון.

  • החזקת שיחה
  • צ'אט (עם תמיכה בתור והעברה)
  • מוסיקת המתנה מותאמת אישית
  • קבוצות חיצוניות, תורי שיחות
  • העברת שיחות (עיוורת וועידה)
  • החזקת שיחות
  • אינטגרציית CMS
  • שימוש במגוון שפות
חיזוק נציגים
חיזוק נציגים

תן למנהלים שלך להבטיח שכל שיחה תטופל במקצועיות תוך כדי בקרה ופיקוח בזמן אמת

  • התפרצות
  • לחישה
  • ועידה
  • סטטיסטיקות סוכן
  • הקלטת שיחות
  • אחסון אוטומטי בארכיון
  • איתור הונאה
תתקשר יותר, תמכור יותר
תתקשר יותר, תמכור יותר

ניהול קמפיינים באמצעות חייגן שיחות שמאפשר להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים ובכך להגדיל את התפוקה והמכירות.

סוגי חייגנים:

  • חייגן חיזוי
  • חייגן מתקדם
  • חייגן תצוגה מקדימה
  • חייגן אוטומטי
  • חייגן ידני
  • שליחת SMS בתפוצה
  • שליחת דיוור קולי בתפוצה
  • מסנן לידים בקמפיין
חסכון במשאבים
חסכון במשאבים

ניצול משאבים בצורה יעילה:

  • זיהוי משיבון
  • בקרת אל תתקשר אליי
  • רשימה שחורה (מספרים, קידומות, טווח)
  • IVR (תגובה קולית אינטראקטיבית)
תמיכה בסוכן לשיפור ביצועים
תמיכה בסוכן לשיפור ביצועים

תמכו בסוכנים שלכם כדי שיעשו כמיטב יכולתם וירגישו מוערכים עם מגוון בלעדי של תכונות.

מגוון שלם של תכונות המוקדשות לסוכן להערכה עצמית ושיפור ביצועים.

  • תמיכה בסוכן מרחוק
  • תא קולי וגישה להודעות קוליות
  • דואר קולי למייל
  • דוח פעילות סוכן
  • דוח שיחות שלא נענתו
  • דוח צ'אט לקוחות
קח החלטות מציאותיות
קח החלטות מציאותיות

יש לקבל החלטות על בסיס נתונים מוצקים, המערכת מספקת את הנתונים הנחוצים הללו בצורה של דוחות נרחבים כדי לסייע להחלטות שלך

  • סטטיסטיקות חשבון
  • יומן שיחות הכולל פירוט על השיחות
  • דוחות
  • לוחות בקרה בזמן אמת
שליטה מלאה
שליטה מלאה

קבל תמונה מלאה כדי לוודא שהכל בהתאם לצרכים שלך:

  • ניהול שיחות חוזרות
  • ניהול תעבורת השיחות
  • ניהול מספרים מזהים
  • ניהול קמפיין
  • ניהול לידים
  • ניהול טפסיש אינטרנט
  • הגדרות מתקדמות של זיהוי מתקשר
התממשקות למערכות אחרות
התממשקות למערכות אחרות

המערכת גמישה ומאפשרת לך לשלב פתרון צד שלישי או יישום עם ממשקי API כדי לייעל תהליכים.

  • CRM
  • Twitter
  • Facebook
  • WhatsApp
  • דואר אלקטרוני
  • ועוד
דוחות
דוחות

תהנה ממגוון רחב של דוחות ולוחות בקרה שמתעדכנים בזמן אמת:

  • דוחות נציגים
  • דוחות לפי מחלקות
  • דוחות ביצועים
  • ועוד

Call center – מוקד טלפוני מתקדם של חברת פייקול

Call Center בעברית נקרא מוקד טלפוני. מדובר במחלקה מרכזית וחשובה בכל בית עסק היום, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד תאגידים, חברות גדולות, ארגונים ממשלתיים, מוסדות שונים ועוד.

באמצעות המוקד הטלפוני ניתן לנהל קשר רציף בין נציגי החברה ללקוחות (או הקהל הרחב).

בעזרת מוקד המנוהל בצורה יעילה וכזה הכולל את הכלים המקצועיים הנכונים ניתן להפיק את המירב עבור הלקוחות שלכם, ליהנות מדוחות מסודרים שייתנו לכם מבט מאקרו על העסק, העובדים וההתנהלות מול הלקוחות ואת היכולת לנתח נתונים ולשפר את הביצועים בארגון שלכם.

 

בנו לעצמכם מוקד טלפוני מקצועי באמצעות הכלים של Paycall:

באמצעות הכלים השונים של פייקול תוכלו לבנות Call Center מקצועי, איכותי ומותאם אישית בדיוק למידות שאתם צריכים.

פייקול שמה לעצמה למטרה לספק את הפתרונות הטכנולוגיים הכי מתקדמים, איכותיים ואפקטיביים לשיפור העבודה והביצועים בעסק ובארגונים רבים אחרים.

בין היתר תוכלו לעשות שימוש בשירותי שיחה חוזרת, מרכזייה וירטואלית לעסקים, fax2mail, שירותי דיוור, מערכת ניהול וואטסאפ, ניתוח ותמלול שיחות וקבצים, המרות טקסט לקבצי שמע, מספרי VIP מיוחדים ואפילו כלי ניתוח רגשות ייחודיים שפיתחה החברה.

 

מהי מערכת ניתוח הרגשות הייחודית של פייקול וכיצד היא יכולה לסייע לכם?

אחד הדברים החשובים ביותר בניהול העסק הוא לעקוב אחר ביצועי העובדים שלכם ואחר שביעות הרצון של הלקוחות שלכם.

עד כה יכולתם לעשות את זה על ידי בקשה מהלקוחות לענות על סקר, על ידי האזנה לשיחות מוקלטות של העובדים ובזבוז זמן יקר בניתוח עצמאי של השיחות.

כמו כן בדרך כלל רק כמה אחוזים מהשיחות הן שיחות מוקלטות ועוד פחות מכך אלו שיחות שבאמת עוברים עליהן. כלומר, הסיכוי לתפוס לקוח לא מרוצה הוא קטן מאוד והסיכוי לגלות ליקויים שצריך לתקן ולשפר הוא קטן מאוד. אין זה אומר שהם לא קיימים או שהמצב בעסק מושלם אלא שאין לכם דרך לעקוב אחר זה.

באמצעות כלי ניתוח הרגשות הייחודי של פייקול תוכלו לנתח מעל 80% מהשיחות שלכם, לתת למערכת לנתח את השיחות באופן אוטומטי הן את עובדי החברה והן את הלקוחות שלכם, לזהות תחושות ורגשות של שני הצדדים, להפיק דוחות מפורטים ולשלוח לכם באופן אוטומטי את הדוחות הללו למייל.

הכלי ינתח את הרגשות והתחושות, שפת הדיבור ועוצמת הדיבור שבהם הלקוח מדבר ובאמצעות ניתוח של ההתנהגות, הדיבור ומרכיבים נוספים בשיחה באמצעות טכנולוגיה מיוחדת – המערכת תספק לכם מידע אודות שיחות בעיתיות, לקוחות לא מרוצים, עובדים בעייתיים ועוד.

מדובר באחד הכלים המיוחדים בתעשיית ה call center והוא כלי ייחודי של חברת פייקול. כעת תוכלו לקבל ניתוחים מלאים אודות העובדים הבעייתיים שלכם, אודות לקוחות שאינם שבעי רצון שתוכלו לטפל בהם במהירות ובאופן נקודתי, להכיר את שביעות הרצון הכללית של הלקוחות שלכם, את העובדים הטובים והסבלניים יותר ועוד.

 

 

לקוחות מספרים

מה הלקוחות שלנו מספרים

decor
decor
decor
image
icon
גיל ועקנין
מנהל פיתוח, תוכן ומוצר

מערכת מעולה, שירות מצוין!

עובד שנים עם הכלים של פייקול ומאוד מרוצה,

ממליץ בחום.

 

image
icon
מדיה גוגל

חברתנו עובדת עם Paycall משנת 2018, המערכת מאפשרת לנו למדוד את השיחות בצורה מדויקת יעילה ופשוטה, בעזרתה אנחנו יכולים לתת דוחות מפורטים וכלים לעסקים שעובדים איתנו ולעשות אופטימיזציה ולא לבזבז סתם כסף על הפרסום וכמובן להפיק ללקוחת הרבה יותר המרות מהרגיל .

אנחנו תמיד מקבל שירות מקצועי, אדיב ומהיר גם מחוץ לשעות הפעילות.

מומלץ לכל עסק!

image
icon
הומלי אתרים בע"מ

אנחנו עובדים עם פייקול בשירותי הוואצאפ, הסמס ומדידת שיחות למעלה משלוש שנים.

היקף העבודה אינטנסיבי ונותן מענה ללקוחות הומלי באמצעות הטכנולוגיה המצויינת,

השירות היעיל והמחיר האטרקטיבי של פייקול.

image
icon
שימי קורקוש
בעלים ומנכ"ל

עובד עם Paycall בתחום הטלפוניה מספר שנים,

עובדים באינטגרציה מלאה,

מרוצה מאוד מהשירות והחדשנות המתמדת.

תמיד נכונים לעזור וקשובים ללקוחות.

image
icon

אנו עובדים עם Paycall למעלה מעשור,

הכלים שיפרו לנו את יכולת המדידה וקידום העסק בצורה משמעותית.

יש תמיד נכונות לעזור בכל פנייה ולתת פתרונות מתקדמים וחדשניים.

 

image
icon
מוטי נונברג
מנהל פרויקט מערכות מידע

חברת פייקול עמדה בהצלחה רבה בכל המשימות המורכבות של הקמת מערכת המסרונים הנדרשת, תמיכה בדרישות הטכניות המורכבות, השינויים שנדרשו במהלך ההקמה וההפעלה הראשונית, במהירות, יעילות ועם המון רצון טוב.

אנו ממליצים על חברת פייקול בכל הלב.

 

image
icon
אלירן עמרוסי
מנכ"ל

אנחנו עובדים עם חברת PayCall כבר 6 שנים

מאוד מרוצים מהמערכות ומהשירות.

image
icon
שי גבריאלי
מנכ"ל זוזו 360

אנחנו עובדים ביחד כבר למעלה משבע שנים ולאורך כל הדרך תמיד הייתם זמינים לכל בקשה, בעיקר הפניות שלי לעדי וסתיו תמיד טופלו באופן אישי ומהיר.
ראוי לציון השדרוגים שנעשו לאורך הזמן במערכות שלכם,
מרגישים את ההשתדלות שלכם ברצון להדביק את הקצב הטכנולוגי צעד לפני כולם וזה מאוד חשוב בעידן של היום,
כיף גדול לצמוח עם חברה שמושכת תמיד למעלה…
זה משפיע על כולם וגם עלינו ואני מתכוון לזה..
תודה על הכל מעריך אתכם מאוד.

image
icon
אורי רביב
CTO

חברה מעולה, מקצועית ומתקדמת נותנים כיסוי מלא של פתרונות טכנולוגיים בתחום הטלפוניה והכי חשוב, עובדים קשה ומשפרים ומרחיבים את המוצר וסל המוצרים כל הזמן.

מעבר לכל זה בסופו של דבר, טכנולוגיה לא שווה כלום ללא שירות.

והשירות מהיר ומקצועי

decor
decor
decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    דילוג לתוכן