מספרים וירטואליים

מספרים וירטואליים

למה צריך להשתמש בשירות מספרים וירטואליים?

תפקידכם כבעלי העסק היא לייצר עסק רווחי שעובד בצורה יעילה, אפקטיבית וחכמה. עסק מצליח הוא עסק שמחלקותיו השונות פועלות היטב, החל משלב תכנון וייצור המוצר, דרך מחלקת השיווק וההפצה ועד למחלקת שירות וניהול הלקוחות. אתם כבעלי העסק רוצים לוודא שאתם משקיעים כספים ומשאבים בערוצי השיווק הנכונים והמניבים ביותר לעסק שלכם, שאתם לא זורקים סתם כסף לפח ושאתם יכולים למדוד ולאגור כמה שיותר נתונים ודוחות שיעזרו לכם לשפר את התהליכים השונים בעסק. לצורך כך קיים שירות מספרים וירטואליים אשר יעזור לכם למדוד את השיחות הנכנסות לעסק, מהיכן הם הגיעו? אילו ערוצי שיווק הם האפקטיביים ביותר עבור העסק? היכן אתם זורקים סתם כסף לפח? וליהנות ממגוון שירותים ותכונות נוספות של המערכת שיעזרו לכם לשפר את האפקטיביות וההכנסות בעסק.

 

מספרים וירטואליים paycall

איך מספר וירטואלי עובד?

ההגדרה הבסיסית של מספרים וירטואליים היא מאוד פשוטה. לכל אחד מערוצי הפרסום שלכם תקבלו מספר וירטואלי שונה אשר ינתב את השיחה למספר שלכם/של בית העסק אבל יציג לכם את הנתונים בלייב במערכת מהיכן הלקוח הגיע. הנתונים אף ישמרו במערכת לצורך הפקת דוחות שתוכלו להסתכל בהם בכל עת. כך תוכלו לראות מהיכן הלקוחות שלכם מגיעים והאם קמפיין הפרסום שלכם אפקטיבי באותו ערוץ שיווקי. כמו כן תוכלו לראות אילו ערוצי שיווק לא מנפקים מספיק לידים/לקוחות ולהגיע למסקנה שאולי ההשקעה בהם אינה כדאית ועדיף להעביר את תקציב הפרסום שלהם לערוצי השיווק שכן אפקטיביים לעסק.

 

דוגמה של מדידת שיחות מספר וירטואלי בעסק:

 

שלומי הוא בעל עסק למכירת ציוד היקפי של מחשבים, מכירת מחשבים נייחים וניידים ומספק גם שירותי מעבדה לתיקון מחשבים. שלומי משקיע כסף רב במהלך החודש בפרסום העסק שלו והרחבת מעגל הלקוחות שלו לכל רחבי הארץ. לצורך כך הוא החליט לפרסם ב5 ערוצי פרסום שונים:

 

 

כיצד ידע שלומי איזה ערוץ פרסום מניב לו את הכי הרבה לידים? אילו ערוצי פרסום לא מניבים לידים כלל או לא משתלם להשקיע בהם? באמצעות שירות המספרים הווירטואליים כמובן!

בכל אחד מערוצי השיווק נפרסם מספר וירטואלי אחר של העסק, שנראה ובנוי בדיוק כמו מספר טלפון רגיל וכך ידע שלומי מהיכן הגיעו הלקוחות שהתקשרו אליו. הוא יוכל לראות זאת בלייב ויוכל גם להסתכל בדוחות שלאחר מכן במערכת. הנתונים יישמרו גם עבור שיחות שלא נענו וגם עבור שיחות שנענו כמובן. בסוף הקמפיין או בסוף החודש כאשר יצפה שלומי בדוח יעדי השיחות הוא יגלה בדיוק כמה שיחות הגיעו מכל ערוץ ויוכל להשוות את זה אל מול ההשקעה בפרסום באותו ערוץ.

 

מספר וירטואלי מבית paycall

מהי מערכת CheckCall?

מערכת CheckCall הנה מערכת מספרים וירטואליים שתאפשר לכם לקבל מספר וירטואלי לכל אפיק פרסום שלכם או לכל צורך מדידה אחר (לדוגמה פרסום באותו ערוץ שיווקי אך ב3 שפות שונות: כל שפה תקבל מספר וירטואלי משלה) ותמדוד את הנתונים שלכם. המערכת תציג לנותן השירות בלייב מהיכן התקשר הלקוח (איזה ערוץ/קמפיין) ולאחר זמן מה תוכלו למדוד את הנתונים ולהחליט היכן כדאי להשקיע. תוכלו לקבל דוחות בזמן אמת, להקליט את השיחות, לקבל דוחות והתראות במייל, לעדכן קבצי סאונד, להפעיל תאים קוליים וליהנות מעוד מגוון אפשרויות מדהימות של המערכת שיעזרו לכם לשפר את העסק שלכם ולהגדיל את ההכנסות בו.

אפשרויות המערכת:

 

למי השירות מתאים?

השירות מתאים לבעלי עסקים המקבלים שיחות ולידים מכמה מקורות שונים ומעוניינים לעקוב מהיכן הלקוחות הגיעו ואיזה ערוץ שיווק הוא הכי אפקטיבי עבורכם. כמו כן בעלי אינדקסים ואתרים גדולים השוכרים שטח פרסום ללקוחותיהם ומעוניינים לעקוב אחר הפניות אל אותם לקוחות דרכם. עבור חברות קידום ופרסום המעוניינים לבנות ולהציג תיק עבודות עם דוחות מסודרים המראים ללקוחותיהם הפוטנציאליים את כמות הפניות בזכות הקמפיינים של החברה ועוד.

איך מתחילים להשתמש במספרים וירטואליים?

צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להדריך אתכם לגבי השימוש במערכת ולהתאים את השימוש בה לצרכים שלכם. המערכת יכולה להפיק מספרים וירטואליים ללא הגבלה ועד 80 מדינות ברחבי העולם להתקשרות והודעות SMS. נשמח לעמוד לשירותכם עם תמיכה 24/7 בכל צורך ולדאוג ביחד אתכם שהעסק שלכם משפר את ביצועיו ומתייעל בכל אספקט כלכלי ושיווקי בו.

 

 

להזמנות חייגו עכשיו: 03-7173333
או מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם:

    שיחת חינם בקליק
    הגדל פונט
    ניגודיות צבעים
    מעבר לסרגל הכלים