כל בית עסק נמצא במרוץ אחר לקוחות, הכנסות ורווחיות ולשם כך משקיע משאבים רבים בפרסום.
אילו רק הייתם יכולים לדעת מהו אפיק הפרסום המניב עבורכם את ההכנסות הגבוהות ביותר…
חברת Paycall מעמידה לרשותכם מערכת ניהול ידידותית לצורך מדידת כלל השיחות הנכנסות לעסק.
מערכת זו מאפשרת לבעל העסק לקבל חיווי, בקרה ומעקב אחר כלל הפונים, לבצע ניתוחים שיווקיים ולקבל עדכונים אונליין. כל זאת ועוד, יאפשרו לבעל העסק להרחיב את קהל הלקוחות, לעקוב אחר אפקטיביות הפרסום ולהגדיל את ההכנסות של העסק.
כל שיחה שנכנסת במספרים הוירטואלים (בין שנענתה ובין שלא נענתה) נרשמת במערכת הניהול.
מערכת הניהול מאפשרת בין היתר: דוחות וסטטיסטיקות על פי מגוון רחב של חתכים, הקלטת שיחות, טעינת קבצי סאונד למתקשר או למקבל השיחה מערכת התראות למייל על פעילויות שונות בקווים, עדכון און ליין בSMS ואו במייל אודות כל שיחה שנענתה לא נענתה, התממשקויות למערכת חיצונית (מערכת לידים או CRM) ועוד..
אנו מספקים מספרים וירטואלים במעל 80 מדינות לשיחות ו-sms נכנס.
דיווח אודות כלל השיחות הנכנסות. בין היתר הדוחות מכילים פירוט של שיחות שנענו, שיחות שלא נענו. פרטי המתקשר, זמני שיחות, אורכי שיחות. אפשרות לשליחת הודעות למתקשר היישר ממסך זה.
דוחות יוניק
דוחות המאפשרים פילוח של מתקשרים חוזרים, דיווח אותנטי אודות כמות השיחות הנכנסות לכל עסק לכל יעד לכל מספר בסינון המתקשרים החוזרים. דוחות אלו מאפשרים לקבל אומדן מדוייק ואמין אודות הצלחת הקמפיין או הפרסום ומאפשר בקרה איכותית.
דוחות יומיים וחודשיים
דוחות בפירוט יומי,חודשי,שנתי כולל בחירת טווח שעות. הדוחות כוללים גרפים המציגים התפלגויות וכוללים דיווחים חשובים של השיחות שהתקבלו.
קובץ ברוכים הבאים למתקשר
קובץ סאונד שיושמע לכל מי שמתקשר לקו כפתיח ולאחר מכן השיחה תועבר ליעד.
קובץ שלוחות - מיני מרכזייה
קובץ סאונד שיושמע לכל מי שמתקשר לקו ויאפשר בחירה מתוך נתב עם מגוון אפשרויות כגון: בחירת מחלקה, בחירת מעבר לעובד ספציפי וכדומה.
מוסיקת המתנה
קובץ המחליף את צלצול החיוג הרגיל.
קובץ סאונד למקבל השיחה
קובץ המושמע למקבל השיחה "התקבלה שיחה מ…". הקובץ חשוב מאוד למיתוג האתר / הקמפיין באמצעות השמעה למקבל השיחה מניין השיחה התקבלה.
עדכון ב-SMS בסיום שיחה
אפשרות לשלוח SMS למתקשר או לבית עסק בסיום כל שיחה שנענתה ואו שלא נענתה. כולל אפשרות לטקסט דינמי.
עדכון במייל בסיום שיחה
אפשרות לשלוח מייל לבית העסק בסיום כל שיחה שנענתה ואו לא נענתה. כולל אפשרות לטקסט דינמי
אינטגרציה והתממשקויות
אפשרות לבצע אינטגרציות למערכות חיצוניות ומערכות CRM לצורך עדכון בזמן אמת על כל שיחה שנענתה ואו לא נענתה כולל מידע חשוב אודות השיחה ועבודה מול מערכת ה-WS ב-API
דוחות תקופתיים
הגדרת דוחות לרשימת נמענים אודות הפעילות בקווים על פי הגדרות דינמיות ותדירויות שונות
דוחות אי פעילות
הגדרת דוחות לרשימת נמענים אודות אי פעילות בקווים על פי הגדרות דינמיות ותדירויות שונות וזאת לצורך מעקב אחר הקווים שלא התקבלו בהם שיחות ותיקון בהתאם.
דוחות מגוונים
הגדרת דוחות לרשימת נמענים אודות אורכי שיחה, מתקשרים חוזרים ומספרים פנויים על פי הגדרות דינמיות ותדירויות שונות.
נתב מרכזיה
תסריט המאפשר הקמת שלוחות ובחירת יעדים ברמת שלוחה. מחליף את הנתב של המרכזיה ומאפשר מעבר בין השלוחות באין מענה.
מעבר בין עדיפויות
תסריט שיחה המאפשר הגדרה של העברת שיחה בין מספר יעדים לא מוגבל. כל זאת ועוד על מנת למנוע מאיבוד השיחה והליד.
צלצול במקביל
תסריט שיחה המאפשר הגדרה של צלצול במקביל במספר יעדים.
הקלטות שיחה
אפשרות להקליט את כלל השיחה הנכנסות כולל אפשרות הורדת השיחות למחשב האישי ושמירת כלל נתוני השיחה.
רשימה שחורה
הזנת מספרים בודדים או רשימת מספרים שאינכם מעוניינים שיחייגו לכלל המספרים שלכם.
Call2me
אפשרות לשיחה חוזרת המקשרת בין בית העסק למבקש הפנייה.
שירות 24/7
שירות טכני המותאם לצורכי הלקוח כולל תמיכה במקרה של תקלות 24/7.
מדידת שיחות – איך בדיוק זה עובד?
מערכת המאפשרת בקרה, מעקב ובדיקה אמפירית של אפקטיביות הפרסום ומלמדת מהיכן מגיעות כלל השיחות ומיהם הלקוחות הפוטנציאליים, מבית Paycall.
חברתנו עובדת עם Paycall משנת 2018,המערכת מאפשרת לנו למדוד את השיחות בצורה מדויקת יעילה ופשוטה, בעזרתה אנחנו יכולים לתת דוחות מפורטים וכלים לעסקים שעובדים איתנו ולעשות אופטימיזציה ולא לבזבז סתם כסף על הפרסום וכמובן להפיק ללקוחת הרבה יותר המרות מהרגיל .
אנחנו תמיד מקבל שירות מקצועי, אדיב ומהיר גם מחוץ לשעות הפעילות.
מומלץ לכל עסק!
הומלי אתרים בע"מ
אנחנו עובדים עם פייקול בשירותי הוואצאפ, הסמס ומדידת שיחות למעלה משלוש שנים.
היקף העבודה אינטנסיבי ונותן מענה ללקוחות הומלי באמצעות הטכנולוגיה המצויינת,
השירות היעיל והמחיר האטרקטיבי של פייקול.
שימי קורקוש
בעלים ומנכ"ל
עובד עם Paycall בתחום הטלפוניה מספר שנים,
עובדים באינטגרציה מלאה,
מרוצה מאוד מהשירות והחדשנות המתמדת.
תמיד נכונים לעזור וקשובים ללקוחות.
אנו עובדים עם Paycall למעלה מעשור,
הכלים שיפרו לנו את יכולת המדידה וקידום העסק בצורה משמעותית.
יש תמיד נכונות לעזור בכל פנייה ולתת פתרונות מתקדמים וחדשניים.
מוטי נונברג
מנהל פרויקט מערכות מידע
חברת פייקול עמדה בהצלחה רבה בכל המשימות המורכבות של הקמת מערכת המסרונים הנדרשת, תמיכה בדרישות הטכניות המורכבות, השינויים שנדרשו במהלך ההקמה וההפעלה הראשונית, במהירות, יעילות ועם המון רצון טוב.
אנו ממליצים על חברת פייקול בכל הלב.
אלירן עמרוסי
מנכ"ל
אנחנו עובדים עם חברת PayCall כבר 6 שנים
מאוד מרוצים מהמערכות ומהשירות.
שי גבריאלי
מנכ"ל זוזו 360
אנחנו עובדים ביחד כבר למעלה משבע שנים ולאורך כל הדרך תמיד הייתם זמינים לכל בקשה, בעיקר הפניות שלי לעדי וסתיו תמיד טופלו באופן אישי ומהיר. ראוי לציון השדרוגים שנעשו לאורך הזמן במערכות שלכם, מרגישים את ההשתדלות שלכם ברצון להדביק את הקצב הטכנולוגי צעד לפני כולם וזה מאוד חשוב בעידן של היום, כיף גדול לצמוח עם חברה שמושכת תמיד למעלה… זה משפיע על כולם וגם עלינו ואני מתכוון לזה.. תודה על הכל מעריך אתכם מאוד.
אורי רביב
CTO
חברה מעולה, מקצועית ומתקדמת נותנים כיסוי מלא של פתרונות טכנולוגיים בתחום הטלפוניה והכי חשוב, עובדים קשה ומשפרים ומרחיבים את המוצר וסל המוצרים כל הזמן.
מעבר לכל זה בסופו של דבר, טכנולוגיה לא שווה כלום ללא שירות.