Paycall מספקת חנות one-stop shop של מערכת המוקד החדשנית והמתקדמת ביותר, המאפשרת לך לבנות ולנהל מוקד טלפוני חדשני בהתאמה אישית לצרכים שלך.
קבל קול סנטר בענן, מעקב אחר שיחות, מדדי שיחות, אומני צ’אנל, שירותי דיוור, צ’טבוט, המרות טקסט לאודיו ואודיו-טקסט לקובץ ועוד.
Paycall הוא הפתרון היחיד המתאים לכל שלבי מחזור הלקוח. זה מייעל את מסעות הפרסום השיווקיים, המכירות וטיפול בלקוחות שלך עם מערכת הוליסטית.
הפתרון מספק מענה כולל ללקוחות שלך עם תוכנת מוקד אינטואיטיבית שמגבירה את שביעות רצון הלקוחות ובסופו של דבר החזר ROI עבור העסק ו/או המוקד הטלפוני שלך.
Call Center בעברית נקרא מוקד טלפוני. מדובר במחלקה מרכזית וחשובה בכל בית עסק היום, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד תאגידים, חברות גדולות, ארגונים ממשלתיים, מוסדות שונים ועוד.
באמצעות המוקד הטלפוני ניתן לנהל קשר רציף בין נציגי החברה ללקוחות (או הקהל הרחב).
בעזרת מוקד המנוהל בצורה יעילה וכזה הכולל את הכלים המקצועיים הנכונים ניתן להפיק את המירב עבור הלקוחות שלכם, ליהנות מדוחות מסודרים שייתנו לכם מבט מאקרו על העסק, העובדים וההתנהלות מול הלקוחות ואת היכולת לנתח נתונים ולשפר את הביצועים בארגון שלכם.
באמצעות הכלים השונים של פייקול תוכלו לבנות Call Center מקצועי, איכותי ומותאם אישית בדיוק למידות שאתם צריכים.
פייקול שמה לעצמה למטרה לספק את הפתרונות הטכנולוגיים הכי מתקדמים, איכותיים ואפקטיביים לשיפור העבודה והביצועים בעסק ובארגונים רבים אחרים.
בין היתר תוכלו לעשות שימוש בשירותי שיחה חוזרת, מרכזייה וירטואלית לעסקים, fax2mail, שירותי דיוור, מערכת ניהול וואטסאפ, ניתוח ותמלול שיחות וקבצים, המרות טקסט לקבצי שמע, מספרי VIP מיוחדים ואפילו כלי ניתוח רגשות ייחודיים שפיתחה החברה.
אחד הדברים החשובים ביותר בניהול העסק הוא לעקוב אחר ביצועי העובדים שלכם ואחר שביעות הרצון של הלקוחות שלכם.
עד כה יכולתם לעשות את זה על ידי בקשה מהלקוחות לענות על סקר, על ידי האזנה לשיחות מוקלטות של העובדים ובזבוז זמן יקר בניתוח עצמאי של השיחות.
כמו כן בדרך כלל רק כמה אחוזים מהשיחות הן שיחות מוקלטות ועוד פחות מכך אלו שיחות שבאמת עוברים עליהן. כלומר, הסיכוי לתפוס לקוח לא מרוצה הוא קטן מאוד והסיכוי לגלות ליקויים שצריך לתקן ולשפר הוא קטן מאוד. אין זה אומר שהם לא קיימים או שהמצב בעסק מושלם אלא שאין לכם דרך לעקוב אחר זה.
באמצעות כלי ניתוח הרגשות הייחודי של פייקול תוכלו לנתח מעל 80% מהשיחות שלכם, לתת למערכת לנתח את השיחות באופן אוטומטי הן את עובדי החברה והן את הלקוחות שלכם, לזהות תחושות ורגשות של שני הצדדים, להפיק דוחות מפורטים ולשלוח לכם באופן אוטומטי את הדוחות הללו למייל.
הכלי ינתח את הרגשות והתחושות, שפת הדיבור ועוצמת הדיבור שבהם הלקוח מדבר ובאמצעות ניתוח של ההתנהגות, הדיבור ומרכיבים נוספים בשיחה באמצעות טכנולוגיה מיוחדת – המערכת תספק לכם מידע אודות שיחות בעיתיות, לקוחות לא מרוצים, עובדים בעייתיים ועוד.
מדובר באחד הכלים המיוחדים בתעשיית ה call center והוא כלי ייחודי של חברת פייקול. כעת תוכלו לקבל ניתוחים מלאים אודות העובדים הבעייתיים שלכם, אודות לקוחות שאינם שבעי רצון שתוכלו לטפל בהם במהירות ובאופן נקודתי, להכיר את שביעות הרצון הכללית של הלקוחות שלכם, את העובדים הטובים והסבלניים יותר ועוד.