English | Hebrew
Log in

שירות ניתוח רגשות

כבעלי עסקים חשוב לכם לדעת מהי מידת שביעות הרצון של הלקוחות שלכם, כיצד העובדים שלכם עובדים ולוודא שהכול בעסק דופק כמו שעון.

כמו כן, חלה עליכם האחריות לבצע מעקבים, לקרוא דוחות ולחקור את האפשרויות השונות כיצד לייעל ולשפר את העבודה בעסק כדי לתת שירות טוב יותר ללקוחות, להרחיב את מעגל הלקוחות הקיים ולהגדיל את מחזור המכירות וההכנסות של העסק.

לא תמיד זה פשוט. למשל: אם יש לכם מחלקת מכירות בחברה ומחלקת שירות לקוחות בטלפון למשל – אינכם באמת יכולים לעבור על כל השיחות, לעקוב אחר כל העובדים ולדעת להעריך מי עושה עבודה יותר טובה, מי פחות טובה, היכן יש לקוחות כועסים ואיך הלקוחות מסיימים את השיחה נכון?

מה אם היינו אומרים לכם שבאמצעות מערכת ניתוח רגשות של Paycall תוכלו לקבל דוחות אוטומטיים למחשב של כל מה שרשמנו פה והמערכת אף תנתח עבורכם בצורה מדויקת ככל האפשר את השיחות? תציג לכם שיחות בעייתיות ולקוחות שצריך לחזור אליהם ולדאוג שיישארו שבעי רצון?

מערכת ניתוח הרגשות של Paycall לייעול העבודה מול הלקוחות:

כאשר עובד חדש מתקבל לחברה הוא בדרך כלל יקבל תדרוך אודות החזון של החברה, האני מאמין שלה, כיצד צריך לדבר עם לקוחות החברה וכמובן הדרכה מקצועית על השימוש בכלים הטכנולוגיים שיעשה בהם שימוש במהלך העבודה. מכאן – בדרך כלל העבודה והאחראיות עוברת לעובד.

רק 5% מהשיחות של העובדים באמת נבדקות. למשל, על כל 100 שיחות עם לקוחות, רק 5 מהן יבדקו. ואם יש ממוצע של 5% לקוחות שהם חסרי שביעות רצון במהלך או לאחר השיחות עם נציגי החברה הרי שיש סבירות של 0.25 בלבד למצוא שיחה בעייתית! זאת משום שרק 5% מהשיחות באמת נבדקות כיוון שמדובר בזמן עבודה יקר, כוח אדם והחברה לא יכולה לאפשר לעצמה מבחינה כלכלית לעבור על כל השיחות.

באמצעות מערכת ניתוח הרגשות של Paycall תוכלו לקבל הערכה ממוחשבת של 80% מהשיחות, ללא צורך בכוח אדם או בזמן עבודה. המערכת תבצע את ההערכה עבורכם!

כיצד עובדת המערכת?

המערכת החכמה של Paycall מקליטה את השיחות שבין נציגי החברה לבין הלקוחות, מנתחת את התחושות, הרגשות ושביעות הרצון של הלקוחות שלכם במהלך השיחה וכמובן בסופה.

לאחר מכן היא משגרת דוח למערכת עם ניתוח הנתונים מאותה שיחה, שם המערכת תסווג האם השיחה הייתה ברובה בעייתית/שלילית והאם יש סבירות גבוהה שמדובר בלקוח לא שבע רצון.

המערכת תאפשר לכם ללכוד את השיחות הבעייתיות ואת הלקוחות הבעייתיים או הלא מרוצים בסבירות גבוהה ותאפשר לכם לטפל ביותר לקוחות לא מרוצים ולייעל את העבודה בחברה.

כמו כן תוכלו לקבל מבט מאקרו על תחושותיהם של הלקוחות שלכם בשיחות עם נציגים שלכם, בשימוש במוצר שלכם ועוד.

decor

כיצד מערכת ניתוח רגשות עוזרת גם למעקב אחר ביצועי העובדים?

יתרון נוסף של המערכת הוא היכולת לנתח גם את שירות העובדים שלכם.

  • איזה עובד מנהל שיחות טובות יותר עם לקוחות?
  • איך העובדים שלכם מרגישים במהלך השיחות עם הלקוחות?
  • האם העובדים שלכם נוטים להעלות את הטונים שלהם בשיחה עם לקוחות?
  • האם יש עובד שאצלו רוב השיחות מגיעות לחוסר שביעות רצון? ועוד.

היתרונות הבולטים של מערכת ניתוח הרגשות:

  • המערכת מאפשרת זיהוי חכם של מגוון תחושות ורגשות של האדם, כמו: כעס, תסכול, חוסר שביעות רצון, אמוציונאליות, אנרגטיות, ביטחון, לחץ, חוסר נוחות, התחשבות ועוד. זה ייתן לכם תמונת מצב על העובדים ועל הלקוחות שלכם, יאפשר לכם לנתח אותם בצורה מדויקת יותר ולפעול בהתאם לטובת שיפור ביצועים.
  • המערכת תאפשר לכם לייעל את העבודה בעסק על ידי זיהוי מהיר של שיחות שלא טופלו כראוי, לנהל משמרות עובדים בצורה נכונה, לזהות סימני אזהרה בשיחות בזמן לייב, לקבל דוחות אוטומטיים של השיחות, לקבל את כל פרטי השיחה בדוחות הללו ואף לעקוב אחר ביצועי העובדים ולתגמל עובדים טובים על ביצועים טובים.
  • המערכת מנתחת טונים וקול עד לרמה של כמה חלקים לכל קטע קול (כלומר ייתכן שקטע קול של כמה שניות יפורק לניתוח של כמה חלקים).

 

לסיכום;

מערכת ניתוח רגשות של Paycall יכולה להיות משמעותית מאוד עבור העסק שלכם.

לא רק בכך שהיא תעקוב ותמיר לדוחות למעלה מ80% מהשיחות שלכם (במקום 5% שיחות שאותן בודקים בדרך כלל)

הרי שהיא גם תעזור לכם לשפר ולייעל תהליכים בעסק, לשמור על יותר לקוחות שבעי רצון ולהיות יותר מודעים לתחושות של הלקוחות שלכם ולביצועי העובדים שלכם בעסק.

צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח לתת לכם שירות!

לקוחות מספרים

מה הלקוחות שלנו מספרים

decor
decor
decor
image
icon
גיל ועקנין
מנהל פיתוח, תוכן ומוצר

מערכת מעולה, שירות מצוין!

עובד שנים עם הכלים של פייקול ומאוד מרוצה,

ממליץ בחום.

 

image
icon
מדיה גוגל

חברתנו עובדת עם Paycall משנת 2018, המערכת מאפשרת לנו למדוד את השיחות בצורה מדויקת יעילה ופשוטה, בעזרתה אנחנו יכולים לתת דוחות מפורטים וכלים לעסקים שעובדים איתנו ולעשות אופטימיזציה ולא לבזבז סתם כסף על הפרסום וכמובן להפיק ללקוחת הרבה יותר המרות מהרגיל .

אנחנו תמיד מקבל שירות מקצועי, אדיב ומהיר גם מחוץ לשעות הפעילות.

מומלץ לכל עסק!

image
icon
הומלי אתרים בע"מ

אנחנו עובדים עם פייקול בשירותי הוואצאפ, הסמס ומדידת שיחות למעלה משלוש שנים.

היקף העבודה אינטנסיבי ונותן מענה ללקוחות הומלי באמצעות הטכנולוגיה המצויינת,

השירות היעיל והמחיר האטרקטיבי של פייקול.

image
icon
שימי קורקוש
בעלים ומנכ"ל

עובד עם Paycall בתחום הטלפוניה מספר שנים,

עובדים באינטגרציה מלאה,

מרוצה מאוד מהשירות והחדשנות המתמדת.

תמיד נכונים לעזור וקשובים ללקוחות.

image
icon

אנו עובדים עם Paycall למעלה מעשור,

הכלים שיפרו לנו את יכולת המדידה וקידום העסק בצורה משמעותית.

יש תמיד נכונות לעזור בכל פנייה ולתת פתרונות מתקדמים וחדשניים.

 

image
icon
מוטי נונברג
מנהל פרויקט מערכות מידע

חברת פייקול עמדה בהצלחה רבה בכל המשימות המורכבות של הקמת מערכת המסרונים הנדרשת, תמיכה בדרישות הטכניות המורכבות, השינויים שנדרשו במהלך ההקמה וההפעלה הראשונית, במהירות, יעילות ועם המון רצון טוב.

אנו ממליצים על חברת פייקול בכל הלב.

 

image
icon
אלירן עמרוסי
מנכ"ל

אנחנו עובדים עם חברת PayCall כבר 6 שנים

מאוד מרוצים מהמערכות ומהשירות.

image
icon
שי גבריאלי
מנכ"ל זוזו 360

אנחנו עובדים ביחד כבר למעלה משבע שנים ולאורך כל הדרך תמיד הייתם זמינים לכל בקשה, בעיקר הפניות שלי לעדי וסתיו תמיד טופלו באופן אישי ומהיר.
ראוי לציון השדרוגים שנעשו לאורך הזמן במערכות שלכם,
מרגישים את ההשתדלות שלכם ברצון להדביק את הקצב הטכנולוגי צעד לפני כולם וזה מאוד חשוב בעידן של היום,
כיף גדול לצמוח עם חברה שמושכת תמיד למעלה…
זה משפיע על כולם וגם עלינו ואני מתכוון לזה..
תודה על הכל מעריך אתכם מאוד.

image
icon
אורי רביב
CTO

חברה מעולה, מקצועית ומתקדמת נותנים כיסוי מלא של פתרונות טכנולוגיים בתחום הטלפוניה והכי חשוב, עובדים קשה ומשפרים ומרחיבים את המוצר וסל המוצרים כל הזמן.

מעבר לכל זה בסופו של דבר, טכנולוגיה לא שווה כלום ללא שירות.

והשירות מהיר ומקצועי

decor
decor
decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    Перейти к содержимому