English | Hebrew
Log in
5 דרכים לשמירה על מערכת יחסים עם הלקוחות שלך
adi
13 באוגוסט 2017

שימור לקוחות הוא חלק חשוב ממערך השיווק של כל עסק. לקוחות נאמנים וקבועים מעניקים ביטחון, יציבות ומוניטין לעסק ולמוצריו, ולקוחות מרוצים מהווים סוכני מכירות מצוינים לחברה. להלן 5 דרכים יעילות לשמור על מערכת יחסים מניבה עם לקוחותיך:

SMS מבצעים והטבות

מערכת שליחת המסרונים של Paycall מאפשרת לעסק לשלוח ללקוחות מסרונים המבשרים על מבצעים מיוחדים ועל הטבות בזמן אמת. דיוור SMS מאפשר לך לעדכן את הלקוח באופן מיידי, ללא ניירת מיותרת ובמינימום השקעה. מערכת המסרונים פשוטה וקלה לתפעול, ואינך זקוק לאיש מקצוע שישלח את המסרונים עבורך.

ברכות ליום הולדתך

בין היתרונות הרבים של מערכת הדיוור באמצעות SMS המשווקת על ידי Paycall, קיימת אפשרות לשמירת מידע רלוונטי על הלקוחות, דוגמת תאריך יום ההולדת. הפונקציה הזו מאפשרת לעסק לשלוח מסרון ללקוח ביום הולדתו, להציע לו הטבה מיוחדת או פשוט לברך אותו.

SMS נכנס

מערכת שליחת המסרונים המתקדמת של Paycall מאפשרת ללקוח לשלוח SMS חוזר, וכך אתם יכולים לשתפו בשאלונים, בסקרים, בטריוויות ועוד. ככל שהלקוח יהיה יותר מעורב בפעילות הקשורה לעסק, כך תגדל הזיקה בין העסק ללקוח. ככל שתצליח לייצר יותר עניין והשתתפות בעזרת מערכת המסרונים, יתחזק הקשר עם לקוחותיך.

גיוון ומינון

על מנת שמערכת שליחת המסרונים תהיה יעילה, עליך לייצר עניין ולגוון את המסרים עד כמה שניתן, אולם עליך להישמר שלא להפריז בשליחת מסרים, שכן אינך רוצה לעייף את הלקוח או להטריד אותו. חשוב לשמור על איזון ועל מידתיות, הן בכמות המסרונים הנשלחת והן בשעות שבהן הם נשלחים. כמו כן, חשוב לאפשר הסרה מרשימת הדיוור ולדאוג שמקור המסר יהיה ברור לנמען. מסרים אנונימיים לא ייצרו זיקה וקשר עם הלקוח, ומערכת מסרונים שאינה מאפשרת הסרה קלה מרשימת התפוצה אינה ידידותית ללקוח.

דיוור אלקטרוני

שליחת מסרים בדואר האלקטרוני היא דרך קלה ופשוטה לשמירה על קשר עם קהל הלקוחות שלך.
מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת שליחת מסרים לקהלים גדולים או לקהל יעד ממוקד, במהירות ובמינימום השקעה. חשוב להקפיד שהמסרים יהיו עדכניים ומעניינים, שתתאפשר הסרה מרשימת התפוצה ושהמינון של המסרים לא יתיש את הלקוח.

אישורי הגעה

פונקציה נוספת ויעילה מאוד של מערכת שליחת המסרונים של PayCall, היא היכולת לשלוח אישורי הגעה למוזמנים לאירוע כלשהו, ולקבל מידע לגבי מי מהמוזמנים מתכוון להגיע וכך לחסוך בעלויות. בנוסף, כאשר אתם יודעים מי המוזמנים שאישרו הגעה, תוכלו להתאים את אופי האירוע למוזמנים שאמורים להופיע.
כך שני הצדדים יוכלו להתארגן בהתאם ולהיות בתקשורת מלאה אחד עם השני.

decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    דילוג לתוכן