English | Hebrew
Log in
תוכנה לשליחת sms
mike
7 במרץ 2021

מערכת תוכנה לשליחת sms

יש לכם עסק עם רשימת תפוצה של לקוחות עסקיים וחברי מועדון? היום כבר לא צריך להתרוצץ ביניהם יותר מדי. מערכת חכמה עם תוכנה לשליחת sms ללקוחות קיימים ופוטנציאלים היא הפתרון החם בכל הנושא של התקשרות בין חברה ללקוחות. היום העסקים מתחרים בינם לבין עצמם על נתחי שוק וקהלי יעד שרצים מעסק לעסק, וכל חברה חושבת איך לייעל את השירות שלה להיות הטוב ביותר מכל הבחינות. מערכת לשליחת הודעות לנייד זה אחד הדברים שהכי מושך את תשובת ליבו של הלקוח וכך הוא מעריך את הרצינות והקדמה שהחברה נוקטת בה.

איזה דברים אפשר לעשות עם תוכנה לשליחת sms?

בהתאם לאופי וסגנון העסק אפשר לסגנן הודעות טקסט מכל סוג כל עוד הן תומכות במערכת sms . יהיה ניתן לשלוח הודעה אישית עם פרטי הלקוח בעת שהוא מבצע רכישה של מוצר או פעילות באתר האינטרנט של החברה. הודעה זה נשלחת באופן אוטומטי והיא אינה דורשת התערבות חיצונית או הפעלה ידנית מצדו של בעל העסק. חשוב מאוד שהעסק ישמור על יחסים אדוקים עם הלקוחות שלו על בסיס קבוע ובתדירות סמוכה על מנת לשמור על רלוונטיות ולהגדיל את הסיכויים של הישארות הלקוח בחברה. לכן, התוכנה מאפשרת תזמון חכם של משלוח הודעות על פי לוח זמנים המותאם אישית ללקוח.

תוכנה לשליחת sms

כמה דוגמאות של שימוש בתוכנה:

  • ניהול של מועדוני לקוחות – יש לכם רשימת לקוחות קבועים? כנראה שאספתם עליהם מספיק מידע בשביל לדעת מה הם אוהבים ואיך לשכנע אותם להמשיך ולרכוש מכם שירות. תוכלו לשלוח להם ברכות יום הולדת או לשלוח להם מבצעים והנחות המיועדים לחברי מועדון בלבד. דבר זה יגרה אחרים להצטרף למאגר.
  • קידום מכירות – עסק שרוצה לשווק מוצר מסוים דרך מאגר שאסף דרך רשתות האינטרנט בו יש אנשים שהתעניינו באותו מוצר, יוכל לשלוח אליהם הודעת טקסט שיווקית עם תוכן רלוונטי.
  • ניהול קמפיינים שיווקיים – מעוניינים לשנות את דעת הקהל? לערוך סקר מקיף ורחב? לקדם מועמד או מפלגה מסוימת לבחירות? דרך התוכנה לשליחת מסרונים תוכלו להגיע לקהל תומכים פוטנציאלי גדול יותר.
    אין ספק שהעולם הדיגיטלי הביא המון ברכה ופוטנציאל צמיחה לא רק ליחידים אלא גם לחברות ועסקים.

פייקול היא חברת תקשורת מובילה אשר מספקת את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. אנו מציעים שירותי שליחת sms בתפוצה עם מערכת לשליחת sms המתקדמת מסוגה. דברו איתנו על מנת לקבל נתונים על מגוון חבילת הודעות במחירים נוחים.

decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    דילוג לתוכן