English | Hebrew
Log in
שליחת הודעות SMS לעסקים
mike
19 בנובמבר 2020

שליחת הודעות SMS בתפוצה לעסקים

חנות מתנות במרכז החליטה בשל ירידות בכמות המכירות בעסק להשקיע יותר בשיווק. הומלץ לה לבנות רשימת תפוצה בSMS ולשלוח הודעות ללקוחותיה במהלך השנה לקידום מכירות בעסק. בעלי החנות החליט לנסות אך הצהיר כי לא ירצה לשגע את הלקוחות שלו בSMS כדי לא להטריד אותם וכי הוא אינו מאמין בהודעות פרטיות לנייד שעשויות להשיג את האפקט ההפוך ולעצבן אנשים. לאחר שביקש את רשותם של לקוחות המגיעים אליו לחנות לרשום אותם לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים ב-SMS, הוא בנה בתוך כמה חודשים רשימה של מאות אנשים שרק הלכה וצמחה עם הזמן. במהלך השנה שלח ללקוחות הודעות אודות מבצעים לקראת החגים, לקראת ט"ו באב, לקראת ולנטיין, לקראת בלאק פריידיי, סייבר מנדיי ועוד. לאחר שנה החנות רשמה גידול הכנסות בגובה 300% מההכנסות בשנה הקודמת.

שליחת הודעות SMS לעסקים

מערכת תפוצה ב-SMS וכמה היא חשובה לעסק:

מערכת ניהול רשימת תפוצה בSMS תאפשר לכם לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות שלכם, להרחיב את מעגל הלקוחות ולהגדיל את ההכנסות בעסק. קמפיין מקצועי בפרסום בSMS ללקוחות החברה יכול להניב הגדלה במכירות במאות אחוזים וככל שתגדילו את הרשימה ותשקיעו בערך שאתם מספקים לה כך גם המכירות שלכם יגדלו לאורך הזמן. בתי עסק רבים, קטנים כגדולים, עושים שימוש במערכת תפוצה בSMS ובאמצעותה מקרבים אליהם את הלקוחות שלהם, שולחים להם סקרים חשובים אודות החברה ושירותיה, מקדמים מכירות, מחלקים טיפים מיוחדים ועוד.

הצטרפו היום למערכת התפוצה בSMS של פייקול והתחילו כבר היום לבנות את הרשימה שלכם:

מערכת התפוצה של PAYCALL מאפשרת שירותי שליחת הודעות SMS לעסקים אשר יכולים לנתב את מספרי ההודעות ל80 מדינות שונות בעולם. כמו כן פייקול יכולה לייצר לעסק מספרים וירטואליים לצרכי שימוש שונים והפעלת רשימות שונות באותו החשבון. תוכלו להוסיף ולהסיר משתמשים, לערוך נתונים של משתמשים קיימים, לשלוח SMS ולעקוב אחר ביצועי המודעות שלכם כמו אחוזי פתיחה, כמה אנשים לחצו על הלינק בתוך הSMS ועוד. תוכלו לקבל דיווחים בזמן אמת במייל על תגובות SMS חוזרים מלקוחות ואף לאפשר ללקוחות להסיר את עצמם באופן אוטומטי מהרשימה על ידי הודעה חוזרת. כמו כן תוכלו לחבר את המערכת למערכות אחרות באמצעות התממשקות API ובכך לייעל את העבודה בארגון.

צרו קשר באתר או בטלפון ונציגנו ישמחו להציג לכם פרטים נוספים אודות המערכת וכיצד היא יכולה להתאים לעסק שלכם.

decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    דילוג לתוכן