English | Hebrew
Log in
שלושת המערכות שכל בעל עסק חייב להכיר
adi
27 במאי 2018

הסמלים המרכזיים של העידן המודרני הם אמצעי התקשורת המתקדמים, ויש להם השפעה מהותית על היחסים בין העסק לבין הלקוח.
הלקוחות של היום מצפים ליחס אישי ופרטני, שבמסגרתו הצרכים הנקודתיים שלהם יקבלו מענה מדויק ונכון, ושהוא יגיע עד אליהם ללא מאמץ מצידם.

כך, לקוחות שאינם מקבלים מענה מהיר או שירות נאמן עשויים במהירה לפנות אל המתחרים, ובעלי העסקים צריכים לדעת כיצד לשדרג את מערכת המכירות ושירות הלקוחות שלהם למטרה זו.
באמצעות שלושה פתרונות חדשניים ניתן לרתום את טכנולוגיות התקשורת של העידן המודרני וכך לשמר לקוחות באופן יעיל יותר ולהגדיל את התפוקה של העסק.

 

למה כדאי לי

המחשבים האישיים, הטלפונים החכמים והטלוויזיות הרגילו את כולנו לספק את הצרכים שלנו במהירות ובפתח ביתנו.

עסקים רבים מיישרים קו עם הדרישות הללו ומצליחים לפנות לכל אחד מלקוחותיהם באופן ישיר, וגם לאפשר לכל אחד מהם לפנות אל העסק באופן פשוט ומהיר.

כך, עסק שאינו משתמש נכון בטכנולוגיות התקשורת המודרניות פשוט נשאר מאחור, ועשוי להפסיד את לקוחותיו לטובת המתחרים.

ישנם פתרונות רבים שמאפשרים לעסקים לחזק את אופי התקשורת בינם לבין לקוחותיהם, אך באמצעות שלוש מערכות עיקריות, כל בעל עסק יכול להיות בטוח שהוא מספק את השירות הטוב והנכון ביותר:

  • מערכת למדידת שיחות: מאפשרת לבעל העסק לבצע מעקב וניתוח נכונים ויעילים של הפעילות של העסק, כך לשם הסקת מסקנות ושיפור מתמיד.
  • מענה אנושי: פותח קו תקשורת יעיל מהלקוח אל העסק, כך שהלקוח יוכל לקבל מענה מהיר ונאמן מן העסק, בין אם למטרת שירות לקוחות בלבד ובין אם למטרת מכירות.
  • דיוור SMS: פותח קו תקשורת יעיל מהעסק אל הלקוח, כך שהעסק יוכל לפנות את הלקוח באופן ישיר ואישי.

 

מערכת למדידת שיחות

ניהול נכון של העסק צריך לכלול מעקב ובקרה מתמידים על הפעילות שלו, וחלק מרכזי בפעילות של כל עסק הוא התקשורת הטלפונית בינו לבין הלקוחות.

כך, היכולת לתעד ולנתח את השיחות הנכנסות אל העסק מהווה כלי עצמתי שיכול לספק מידע רב על הפעילות של העסק, וניתן לנצל אותו כדי לחזק את הפעילות ולבנות אסטרטגיות שיווקיות וניהוליות נכונות.

מערכת יעילה למדידת שיחות יעילה אינה מסתפקת רק בתיעוד השיחות, אלא מבצעת באופן אוטומטי אנליזה ראשונית שלהם, תוך הנפקת דוחות סטטיסטיים וכריית מידע רלוונטי ונחוץ.

מערכת מדידת השיחות שלנו , אשר מהווה מבין הפתרונות השלמים ביותר למדידת שיחות, מספקת כך את השירותים הבאים:

  • הנפקת דוחות: הנפקה של דוחות סטטיסטיים על פי מסגרות זמן שונות, ובהם פירוט של מספר השיחות הנכנסות, מספר המתקשרים השונים וכמות המתקשרים החוזרים, תוך הצלבת המידע עם שעות היום ואורכי השיחות.
  • חווית לקוח: שילוב של אפשרויות אודיו שונות למען שיפור חווית הלקוח עבור המתקשרים, בהם מוזיקת המתנה, הקלטות ייעודיות ואף אפשרויות למערכת ניתוב שיחות.
  • מרכזיה: ניתוב שיחות אוטומטי למספר שלוחות במקביל או על פי תסריט קבוע מראש, כדי לספק מענה מקביל לכל המתקשרים.
  • סיכומי התקשרות: הנפקת הודעות טקסט או דואר אלקטרוני לבית העסק, ללקוח או לשניהם בסיום ההתקשרות למען סיכום השיחה הטלפונית, תוך אפשרות ליצירת אינטגרציה עם מערכות חיצוניות.
  • הקלטת שיחות: הקלטת השיחות הטלפוניות למען שיפור השירות.

 

מענה אנושי לעסקים

כיום כבר ידוע ומוסכם על כולם שעסק אשר לא נותן מענה מהיר ואישי ללקוחותיו אינו מציע שירות לקוחות יעיל.

אך למעשה, כשלים במענה האנושי מהווים בעיה חמורה אף יותר מכך – בעידן המודרני אנו רגילים לתקשורת יציבה ומהירה, ועסק שלא מספק ערוץ תקשורת שכזה פשוט נתפש כעסק מיושן והתדמית עשויה להתפשט לכל אזורי הפעילות שלו.

כך, שירות חיצוני למתן מענה אנושי לעסקים מהווה פתרון יעיל במיוחד לבתי עסק רבים – הוא מאפשר לייצא את התקשורת בין הלקוח לבית העסק אל שירות שמתמחה בכך, ולהבטיח שלקוחותיו יקבלו מענה מהיר ושלם לכל הצרכים שלהם.

חברת CallBiz אשר מפעילה שירותי מענה אנושי, מציעה כך לעסקים לעשות שימוש באנשי שירות ומכירות מיומנים ומקצועיים שיתפעלו באופן נאמן את התקשורת של העסק, וכל זאת במוצר איכותי ושלם אשר כולל שלל יתרונות:

  • מענה לאורך כל שעות היממה: המוצר של CallBiz מאפשר להגדיר את זמני המענה הטלפוני האנושי על פי זמני הפעילות של העסק, וכך אף לאפשר קבלת שיחות לאורך כל שעות היממה.
  • מענה מהיר: מערך אנשי השירות והמכירות של החברה פועל באופן שממזער באופן משמעותי את זמני ההמתנה של המתקשרים, עד לכדי ש-90% מן המתקשרים יקבלו מענה בתוך 10 שניות בלבד.
  • אנשי שיווק, שירות ומכירות: אנשי המקצוע של החברה הם אנשי שיווק, שירות ומכירות מיומנים, אשר ילמדו את התסריטים והצרכים של העסק כדי להעניק ללקוחות העסק מענה איכותי ומלא, תוך שאיפה להגדלה מתמדת של היקף המכירות.
  • גמישות והתאמה: מערך המענה האנושי מאפשר התאמה גמישה במיוחד לפעילות של בית העסק, באופן שיהיה ניתן להשתמש במוצר כמענה האנושי הבלעדי לטווח ארוך, אך גם כדי לחזק מערך שירות ומכירות קיים, או כדי להפעיל מערכים למען קמפיינים קצרי טווח.

דיוור SMS

כיום אין זה מספיק לאפשר ללקוחות ליצור קשר באופן יעיל ומהיר עם הלקוח, והעסק חייב לפנות גם הוא ללקוחותיו.

דיוור SMS הוא הגלגול המודרני של השליחה המסורתית של מכתבים ועלונים בדואר, וככלי טכנולוגי חדשני הרבה יותר הוא מאפשר יותר פונקציות, ובהן אף אפשרויות לדינמיות ואינטראקטיביות.

חברתינו מציעה מוצר לדיוור SMS, מוצר המשלב פונקציות רבות כדי לתת לעסקים יד חופשית ובעלת גיוון גבוה, שבאמצעותו ניתן להניע לקוחות לפעולה באופן יעיל יותר ואף לפנות אליהם באופן אישי יותר, כל זאת באמצעות הפונקציות הבאות:

  • תזמון: תזמון דיוור SMS על פי שעה מוגדרת מראש או שליחה מיידית לכל רשימת התפוצה.
  • יצירת תבניות: יצירה של הודעות בעלות תבנית מסוימת, אשר משלבות מידע מן מסד הנתונים של רשימת התפוצה, וכך ליצירת הודעות טקסט אישיות יותר שעשויות לכלול את שם הלקוח או פרטים אחרים.
  • קבלת הודעות נכנסות: יצירת ממשק דינמי ואינטראקטיבי באמצעות אפשרות לקבלת הודעות נכנסות ומתן תשובה אוטומטית להן, על פי תסריטים מוגדרים מראש.
  • הסרה: שמירה על דיני הספאם הקבועים בחוק באמצעות אפשרות דינמית להסרה עצמאית של הלקוחות מרשימת התפוצה.
  • אינטגרציה: יצירת אינטגרציה של מערכת הדיוור עם מערכות אחרות למען יצירת מערך מורכב ומותאם לצרכיו של העסק.
  • סטטיסטיקה: הנפקת דוחות תקופתיים אודות הפעילות המקיפה של מערכת הדיוור לרבות אפשרויות לשילוב כלי ניתוח שונים.
decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    דילוג לתוכן