English | Hebrew
Log in
מרכזיות בענן לעסקים
mike
3 בספטמבר 2020

מרכזיה בענן לעסק

מרכזיות בענן, שמכונות גם מרכזיות IP או מרכזיות וירטואליות, מתאימות לכל סוגי העסקים. בפועל, מדובר על מרכזיה שפועלת בחיבור ישיר לענן פרטי ועם גישה שמבוססת על האינטרנט. לחילופין, יש גם מרכזיות מתקדמות בענן ללא אינטרנט ובהן אפשר להשתמש על מנת להגביר את הזמינות עבור קהל היעד או הלקוחות. כך או אחרת, המטרה היא לנצל את שירותי הענן המרוחקים כדי לחסוך עבור העסק את ההוצאות על הקמת תשתית ועל רכישת החומרה.

במילים אחרות, מרכזיות בענן לעסקים מאפשרות לחבר את המשרד לכל מקום ובכל זמן. בעוד האלטרנטיבה היא גיוס כוח אדם והקצאת מקום פיזי בתוך המשרד עבור מחלקת משאבי אנוש, מחלקת מכירות או מחלקת שירות – המרכזיה בענן מופעלת במחיר חודשי קבוע ואפשר גם להגדיל או להרחיב אותה בהתאם לקצב ההתפתחות של העסק.

מרכזיות בענן לעסקים מאת פייקול

למי מיועדת מרכזיות בענן לעסקים?

החדשות הטובות הן שמרכזיות בענן גם יכולות להתאים עבור כל סוגי העסקים. כך למשל אין משמעות לגודל העסק והמרכזיה מתאימה לעצמאיים, לבעלי עסקים בינוניים, לחברות מקומיות או לתאגידים בינלאומיים. שנית, המרכזיה גם לא קשורה לתחום ההתמחות של העסק ולכן היא מתאימה גם למי שמספק שירותים וגם למי שמוכר מוצרים פיזיים.

במילים אחרות, מרכזיות בענן הן בדיוק מה שבעלי עסקים חיפשו על מנת לרתום לטובתם את האינטרנט. בזכות האינטרנט והאפשרות של הקמת מרכזיה על גבי שרת מרוחק, בעלי עסקים למעשה נפטרים מהעול הפיזי של התמקדות באזור גיאוגרפי מסוים בלבד. אחרי שמפעילים מרכזיות בענן, הגמישות עוברת לידיים של העסק.

האם הלקוחות מרגישים בהבדל?

לקוחות שיוצרים קשר טלפוני עם מרכזיות בענן לעסקים מקבלים בדיוק את אותה תשובה ושירות. באמצעות מרכזיות בענן יכולים בעלי עסקים לקבל שירותי ניהול ניטור שיחות, לאסוף מידע על שיחות נכנסות ואף לחסוך בהוצאות תפעול עבור מקומות אחסון בלי שזה יפגע בתפוקת העובדים מצד אחד – או בחוויה של הלקוחות מצד שני.

על רקע כל האמור לעיל, אפשר להבין את הסיבות להצלחה של מרכזיות בענן לעסקים. מכאן והלאה, כל שנותר הוא לנצל אותן.

decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    דילוג לתוכן