English | Hebrew
Log in
מה היתרונות של מספר וירטואלי?
mike
28 בדצמבר 2021

מספר וירטואלי

מספר וירטואלי שמחובר למרכזיית ענן ולמערכת CRM מאפשר למדוד שיחות נכנסות. כאשר מודדים שיחות נכנסות, מייעלים את הפעילות של מוקד המכירות ועוקבים טוב יותר גם אחר העבודה של מוקדי השירות. בטווח הקצר, המטרה של מספר וירטואלי היא להפוך את התקשורת מול הלקוחות לטובה יותר. בטווח הארוך, אפשר לנצל את היתרונות של מספר וירטואלי גם בשביל להשוות בין האפקטיביות של קמפיינים שיווקיים ומסחריים.

היתרון של מספר וירטואלי הוא גם שאפשר לבחור אותו בהתאם לצרכים של העסק. בין היתר, ניתן להשתמש במספר מקוצר, במספרי כוכבית, במספרי נייד וכן הלאה. במקביל, אפשר לשלב סוגים שונים של מספרים וירטואליים ואין הגבלה משמעותית לכמות המספרים שמתחברים אל מערכות CRM או אל מרכזיות בענן.

שילוב מספר וירטואלי בקמפיינים שיווקיים

אי אפשר לדבר על היתרונות של מספר וירטואלי בלי להסביר על האופן שבו משלבים אותו בקמפיינים שיווקיים. בפועל, השילוב מבוסס על הוספת מספר אחר לכל סוג של קמפיין או לכל ערוץ תקשורת. כך, יודעים מאיזה מקור הגיעה כל שיחה נכנסת. עם הזמן, לומדים לראות דפוסי הצלחה של קמפיינים שיווקיים בערוצים מסוימים לעומת ערוצים אחרים ומקבלים החלטות נכונות יותר לגבי המקומות שבהם עדיף להשקיע את הכסף.

במילים אחרות, מספר וירטואלי הוא כלי עבודה לכל דבר ועניין. באמצעות הכלי הזה אפשר להשוות בין היעילות של קמפיין בעיתון, מודעת פרסום באתר אינטרנט, תוכן שיווקי בפורומים מקצועיים, פוסט ברשתות החברתיות וכן הלאה. כל עוד יודעים איך לחלץ את המידע מתוך הנתונים שהמספר הוירטואלי אוסף, השמיים הם הגבול.

היתרונות של מספר וירטואלי

כמה עולה להשתמש במספר וירטואלי?

אפילו מבחינה כלכלית ניתן לראות בצורה ברורה את היתרון של מספר וירטואלי. בעלות של כמה עשרות שקלים בחודש בלבד, כל עסק יכול לקבל מספר וירטואלי פנוי. מהרגע שבו העסק מקבל את המספר הוירטואלי, הוא יכול להחליט איפה לפרסם אותו ואיך להשתמש בו.

לסיכום, מספר וירטואלי מרכז המון יתרונות עבור בעלי עסקים. בין היתר, הוא מסייע לעסק למדוד שיחות נכנסות ולעקוב אחר יעילות הקמפיינים השיווקיים.

decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    דילוג לתוכן