English | Hebrew
Log in
5 טיפים לשיווק דיגיטלי אפקטיבי
adi
20 ביוני 2017


אם בעבר השיווק התמקד בעיקר בעלונים מודפסים, בפרסומות בטלוויזיה וברדיו ובהרבה מאד קשרים ולקוחות המעבירים את השמועה מפה לאוזן, היום באמצעות מגוון כלים דיגיטליים אפשר ליצור פרסום ממוקד ואפקטיבי, ולשנות את מודל הפרסום במהירות בזכות ניתוח התוצאות המתקבלות בשטח. חברת פייקול מציעה מגוון רחב של שירותים המייעלים את השיווק, ומעניקה מספר טיפים לשיטות המכירה וניטור המידע העדכניות ביותר.

גלו מאיפה הגיע הלקוח באמצעות מספר וירטואלי

ערכתם קמפיין שיווקי באינטרנט, ברדיו ובאמצעות מקומונים, אך כיצד תדעו מאיפה הגיעו אליכם הלקוחות? לקוחות רבים אינם זוכרים כיצד נחשפו למוצרים שלכם, ולא יענו תשובה מדויקת כאשר הנציג הטלפוני ישאל אותם מאין הגיעו לעסק שלכם. השיטה היעילה ביותר למדידת אפקטיביות הפרסום היא באמצעות שימוש במספר טלפון שונה לכל קמפיין. תוכלו גם לתת מספרים המותאמים למספר אזורים בארץ, ולתת ללקוח את התחושה שהוא קונה בעסק הממוקם בקרבת ביתו.

השתמשו בשירות מדידת שיחות לקבלת מידע בזמן אמת על הקמפיין

שירות מדידת השיחות של פייקול מאפשר לכם נתונים מדויקים יותר על כל קמפיין. אם עלה ג'ינגל שלכם ברדיו, תוכלו לדעת בדיוק כמה לקוחות התקשרו בעקבותיו, האם רכשו מוצרים נלווים ומה הייתה היעילות של קופירייטינג אחד מול אחר.

בדקו את אפקטיביות הקמפיין ושנו אותו בהתאם לתוצאות בשטח

קבלת הנתונים בשטח אינה מספיקה. חשוב להשתמש בשירות המציע דוחות מפורטים על כל מכירה, המכילים נתונים כמו זמן השיחה עם הלקוח והתוצאות של הקמפיין. יש לתכנן מראש מספר חלופות אפשרויות לאותו הקמפיין, ולהשקיע כספי פרסום באפיקים שהוכיחו את עצמם כמוכרים יותר. גיליתם שהפרסום בפייסבוק יעיל יותר מזה שבטלוויזיה? תוכלו לחסוך הון במהלך הקמפיין בהפניית משאבים לאפיקים החזקים ביותר עבורכם.


שלחו ניוזלטר למתעניינים להגברת הקשר עם המותג

לקוחות רבים אינם קונים באופן אוטומטי כאשר הם נחשפים למותג בפעם הראשונה. עם זאת, כאשר הם שומעים עליו שוב ושוב, ואף מקבלים טיפים חשובים בחינם באמצעות ניוזלטר, קיים סיכוי גבוה יותר שיהפכו להיות לקוחות משלמים בעתיד. השקיעו מעט בתכנון נכון של הניוזלטר והעניקו מידע חשוב בתחום העיסוק שלכם למתעניינים, על מנת שיפתחו ויקראו אותו בכל פעם שיקבלו אותו במייל.

שווקו ישירות באמצעות SMS

נסכם באחת הטכניקות האפקטיביות ביותר לשיווק ישיר. יש לכם מבצע אטרקטיבי? החגים מגיעים ויצאתם בסייל מטורף? ספרו ללקוחות שלכם. תוכלו להגיע אליהם ישירות באמצעות מספר הטלפון הסלולרי השמור במערכת, ולאחר שקיבלתם את הסכמתם – שלחו להם קופונים וצ'ופרים ישירות לטלפון הנייד.

decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    דילוג לתוכן