English | Hebrew
Log in
חבילות גלישה בחו"ל
mike
22 במרץ 2021

חבילות גלישה משתלמות בחו"ל

לאחרונה חברת פייקול קיבלה אישור להפוך להיות זכיין סלולר. הודות לכך החברה מסוגלת להציע לקהל לקוחותיה את האפשרות ליהנות מסים פיזי או ESIM, סים חכם שנחשב לחלופה אלקטרונית. החברה מסוגלת להציע ללקוחותיה מענה מצוין בתחום הסלולר ולהפתיע עם חבילות משתלמות במיוחד. במאמר הבא נסביר מעט על היתרונות בחבילות הגלישה הללו.

אפשרות לסים חכם – ESIM

בניגוד למה שהיה נהוג בעבר, כיום ישנה אפשרות להתנהל בחו״ל עם סים חכם וזאת ללא שום צורך בסים פיזי מסורתי. בעזרת המענה של חברת פייקול תוכלו לטייל בעולם ולהיות רגועים בכל הנוגע לנושא הגלישה באינטרנט. תהיה לכם חבילת גלישה רחבת היקף אשר תסייע לכם ליהנות משקט נפשי במהלך כל תקופת הטיול שלכם. לא רק שחבילות הגלישה מאוד נגישות, הן גם מוצעות במחירים משתלמים במיוחד. נוסף על כן, הסים החכם מציע הן גלישה והן שיחות בחו״ל, כך שתוכלו לקבל חבילת תקשורת מלאה וללא שום פשרות בנוגע לאיכותה.

 

חבילות גלישה בחו

 

גם גלישה בחו"ל וגם שיחות

פייקול מציעה ללקוחותיה חבילות סלולר מלאות הכוללות גלישה ושיחות בחו״ל. החברה מסוגלת להציע את אלה בעבור מחירים מאוד נמוכים וזאת הודות לשיתוף הפעולה שלה עם חברות מקומיות. כך מסוגלת החברה להתחרות בשוק הסלולר ולהציע לכל אחד שיהיה מעוניין בכך את האפשרות ליהנות מחבילות סלולר אשר תהיינה לא פחות מאשר מצוינות.

במנדה ותהיו מעוניינים גם אתם להתקדם ולהתחיל ליהנות במהלך השהות שלכם בחו״ל מחבילות הסלולר המשתלמות ביותר של החברה, כל שתצטרכו לעשות זה ליצור קשר ולברר עם הנציגים מהן האופציות השונות שתהיינה קיימות עבורכם. כמו כן, תוכלו למצוא באתר שפע של פרטים בנושא אשר יסייע לכם רבות לקבל החלטה בכל הנוגע לחבילת התקשורת המתאימה ביותר עבורכם.

חברת פייקול – שלל פתרונות תקשורת לעסקים

כל עסק בימינו צריך להשיג מענה הולם כאשר מדובר על פתרונות תקשורת. כדי להשיג את אלה צריך לבחור בחברה מקצועית אשר יודעת להציע לכל אחד מהלקוחות מענה בסטנדרט הגבוה ביותר שקיים היום. כך למשל, חברת פייקול מסוגלת להציע לכל אחד שירותי SMS בהפצה, חדרי ועידה וירטואליים, מרכזיית IP בענן, חייגן שיחות אוטומטי ועוד הרבה מעבר לכך.

לאור זאת כל אחד מכם שמחפש אחר פתרונות תקשורת מצוינים עבור העסק שלו יכול להיות בטוח כי מדובר במענה האיכותי ביותר שהוא יוכל למצוא.

חברת PayCall נוסדה בשנת 2009 ומאז ועד היום המטרה שלה הייתה לספק לעסקים את כל הפתרונות במקום אחד. החברה עובדת תוך כדי שימוש פעולה עם חברות התקשורת המובילות במדינה, דבר המסייע לה להציע ללקוחות מענה שיכול להזניק את העסק ובעלויות מאוד משתלמות ונגישות, כך שללא ספק יהיה מדובר בהזדמנות עבור כל אחד מכם. תוכלו ליצור קשר לפרטים נוספים בנושא!

decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    דילוג לתוכן