English | Hebrew
Log in
בחירת מרכזייה טלפונית שתזניק את העסק שלך
adi
13 באפריל 2017
בעידן שלנו קשה לדמיין עסק מתפקד כראוי בלי מרכזייה איכותית ומקצועית. מרכזיות הטלפון, המספקות מערכות רב קוויות שמייעלות את תקשורת הפנים והחוץ בעסקים, מהוות כלי מרכזי להענקת שירות הולם, מהיר ומיטבי ללקוחות. קיים מגוון רחב של מרכזיות טלפון בשוק, וישנם הבדלים משמעותיים ברמת הטכנולוגיה, האיכות, מידת הידידותיות למשתמש וכמובן במחיר בין הדגמים והמותגים השונים. כל הקריטריונים שיש לתת עליהם את הדעת לפני בחירת מרכזייה טלפונית מיטבית לעסק שלך – במאמר הבא.

איך לבחור מרכזייה טלפונית?

כשבוחרים מרכזיית טלפון חשוב למפות את צרכי העסק, לרבות אופי החברה, גודלה ודרישות התקשורת שלה, ולוודא שהמערכת תספק להם מענה מקיף ומדויק. רצוי לוודא שרמת הטכנולוגיה של המרכזייה גבוהה, שהיא מתאימה למערכות התקשורת האחרות שברשותך, וכן שקיימת אפשרות לשדרגה בהמשך, במקביל להתפתחות החברה.
עוד יש לוודא שהמרכזייה הטלפונית הנבחרת תהיה אמינה וידידותית למשתמש, ושהשימוש בה מאפשר שיחה ללא הפרעות או שיבושים. נשמע מורכב? לא בהכרח

חשיבותה של מרכזייה טלפונית

הלקוחות של היום דורשים, ובצדק, לקבל מענה מידי, זמינות מקסימלית ונגישות גבוהה. מרכזייה טלפונית היא האמצעי לתת להם שירותי איכותי שיסייע לבניית תדמית אטרקטיבית ומקצועית. בשונה ממענה פשוט בקוו טלפון רגיל, לקוח המתקשר ונענה על ידי מרכזייה טלפונית יכול להיחשף למוסיקה שתנעים את זמן המתנתו, או הודעת המתנה תדמיתית ואף כזו שמוסרת מידע שיווקי רלוונטי.
הוא יוכל להשאיר הודעה בתא הקולי אם ירצה, ואילו החברה תוכל להקליט את השיחה לצרכי שיפור השירות או לנהל שיחת ועידה אם נדרש שיתוף פעולה של מספר גורמים בעסק. מעל הכל, המרכזייה הטלפונית מאפשרת לייעל ולקצר את התהליכים שכרוכים במתן השירות, וזאת גם באמצעות כל סוגי מכשירי הקצה, לרבות טלפונים נייחים וניידים, מחשבים ופקסים.

כל שעליכם לעשות הוא להקפיד על הקריטריונים הבאים בבחירה המרכזייה הטלפונית:

  • רמה טכנולוגית גבוהה – מבחר הטכנולוגיות המוצעות בשוק בתחום הוא רחב וכולל, בין היתר, מרכזיות טלפוניות אנלוגיות ודיגיטאליות, טכנולוגיית IP ומיקור חוץ בענן. רצוי להתייעץ עם חברה טובה ומובילה, כדי להבין מהם ההבדלים בין הטכנולוגיות השונות ועלויותיהן, על מנת לבחור את מרכזיית הטלפון הנכונה ביותר עבורך.
  • מיפוי צרכי העסק – בחירת מרכזייה נכונה לעסק שלך מבוססת על מיפוי נכון של צרכי החברה מבחינת תקשורת. עליך להכריע לגבי היקף השיחות הצפוי ומספר שלוחות הפנים והחוץ הנחוץ לך. בנוסף, חשוב לבחור אמצעי תקשורת משלימים המותאמים לעסק, כדוגמת תא קולי, אפשרות הקלטה, פקס למייל, ניתוב שיחות לטלפונים ניידים, תמיכה בעברית, שיחות ועידה ווידאו, חיוג בינלאומי, אופציה למסרים מאוחדים, ושירותי נוכחות.
  • ספק מקצועי למרכזייה – מתוך מגוון ספקי מרכזיות הטלפון שבשוק, חשוב לבחור בחברה מקצועית שמעניקה לך לא רק את המערכת עצמה, אלא גם שירותי התאמה מלאה לעסק וצרכיו הייחודיים, וכן הדרכה ותמיכה, התקנה, שדרוג בעת הצורך ותחזוקה, באופן זמין, יעיל ומהיר. וודא שהחברה שבחרת מחזיקה במוצרים של מותגים וחברות ידועים ואמינים, שלהם אחריות מלאה על המערכת, לצד מחירים משתלמים.

מרכזיות טלפון לשימוש ביתי

ההנאה משירותיהן המתקדמים של מרכזיות הטלפון כבר לא מהווה נחלתם הבלעדית של בתי עסק. גם בתים פרטיים יכולים להצטייד כיום בקדמת הטכנולוגיה בתחום, וזאת לשימוש בני המשפחה או לתמיכה בעסק קטן המתנהל מהבית. השימוש במרכזית טלפון ייעודית לשימוש ביתי מאפשר, בין היתר, לקיים שלוחת פקס נפרדת, יחידת אינטרקום, וכן לנתב שיחות בין השלוחות השונות בבית שיכולות אף לכלול מכשירים סלולאריים.

decor
decor
decor
decor
Let’s have a talk





    תודה על פנייתכם
    נחזור אליכם בהקדם
    דילוג לתוכן