ניתוח שיחות ותמלול קבצים

ניתוח שיחות: כמעט כל ארגון המספק שירותים ו/או מוצרים ללקוחות, חייב להקליט את השיחות על מנת לשמור על ה DATA שנמסר בינו לבין הלקוח.
התוצאה היא המון הקלטות והמון DATA שקשה מאוד לנתח ולנטר.
PayCall מספקת מערכת לניתוח ותמלול שיחות נכנסות שהועברו דרך המספרים הוירטואליים ומאפשר לאתר שיחות רלוונטיות על פי הגדרת בית העסק.
המערכת מאפשרת לכם לסנן את נושאי השיחה שחשוב לכם לבקר ולהגדיר מראש ביטויים שנאמרו בשיחות שאותן תרצו לנתח.
תמלול קבצים: העברת קבצי שמע ב API וקבלת תמלול השיחה בקבצי טקסט בצורה פשוטה ויעילה.

למי השירות מתאים?

  • לחברות המקליטות את השיחות
  • חברות העורכות בקרה ואיכות של השיחות
  • חברות הרוצות לאמוד כמותית את השיחות לפי קטגוריות

היתרונות בשירות שלנו

  • שיפור היעילות התפעולית של ה DATA המוקלטת
  • חוסך זמן בהאזנה לשיחות לטובת בקרה / משוב/ עיבוד מידע וכיוב
  • שמירת ההקלטות בתצורה נוספת (טקסט)
  • מגוון שפות המתאים למגוון אוכלוסיות כולל עברית ערבית אנגלית ורוסית
  • המערכת מאפשרת ניתוח של: כעס, התרגשות, שקט על הקו
  • המערכת מאפשרת לקבל את נושאי השיחה העיקריים שעליהם מדברים לקוחותיכם
  • המערכת מאפשרת להפריד בין הקולות בשיחה
  • בנוסף המערכת מתרגם ושולחת תא קולי מתורגם לטקסט
  • חובה להוסיף את הטקסטים ששלחתי זה היתרונות
  • אופציה לצאט רובטים קולים בבינה מלאכותית
  • בלעדי ב-paycall

הטבה בלעדית לזמן מוגבל

ברכישת שפה אחת – מקבלים שלוש שפות במתנה!!

צילום מסך מתוך המערכת שלנו

להזמנות חייגו עכשיו: 03-7173333
או מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם:

שיחת חינם בקליק
מעבר לסרגל הכלים