מרכזיות VOIP

מה זה מרכזיית VOIP ?

מרכזיה טלפונית דיגיטלית שמבוססת על טכנולוגיית הענן יכולה להציע מגוון רחב של שירותים עבור בעלי עסקים. קודם כל, מדובר על פתרון שמתאים לכל סוגי העסקים – בלי קשר להיקף הפעילות, למספר העובדים או למחזור ההכנסות. בעידן שבו גם עסקים קטנים וגם עסקים גדולים נדרשים להיות זמינים עבור קהל היעד והלקוחות שלהם, אין ספק לגבי החשיבות של מרכזיה בכלל ושירותי ענן בפרט.

מרכזיות VOIP למעשה מאפשרות לבעלי עסקים לרתום לטובתם את הטכנולוגיה הקיימת. במקום להשקיע בהקמת תשתיות תקשורת ולגייס כוח אדם ייעודי, העסק יכול לעבור בהקדם להפעלת מרכזיה טלפונית דיגיטלית. כמו כן, המרכזיה מבוססת על טכנולוגיית הענן ועל שרת מרוחק – לכן ניתן להגיע אליה מכל מקום, בכל שעה ומכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט.

מרכזיות VOIP מבית PAYCALL

הטלפון המסורתי מוחלף במרכזיות VOIP

במובן מסוים, התפקיד של מרכזיות VOIP הוא להחליף את מרכזיות הטלפון המסורתיות. בשני המקרים מדובר על מרכזיות שמטרתן היא לאפשר לעסק לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים או לגייס לקוחות חדשים, אך אופן ההפעלה שונה לגמרי. בעוד במרכזיות הטלפון המסורתיות הדגש הוא על פרטוקול PSTN יחסית מיושן, עם מרכזיות VOIP משתמשים באינטרנט וברשתות נתונים.

מבחינה טכנית, מרכזיות VOIP הן מרכזיות טלפונים דיגיטליות שמשלבות בין תשתיות מחשבים לבין רשת האינטרנט. היות ואין צורך בהתקנה פיזית של מרכזיה כזו, המשמעות היא שכל עסק יכול להשתמש בה ושאפשר גם לקשר בין מחשבים ניידים או מכשירי טלפון סלולאריים. עבור בעלי עסקים, זה אומר גמישות מלאה והתאמה לצרכים המשתנים והמתפתחים.

כך בוחרים מרכזיות VOIP

הדרך הנכונה לנצל את היתרונות של מרכזיות VOIP היא לבחור אותן בהתאם לאופי הפעילות של העסק. בשלב הראשון, כדאי למשל להגדיר את מספר העובדים ואת הצרכים הקיימים. בשלב השני, אפשר להיכנס לעובי הקורה ולהשוות בין סוגי מרכזיות לפי מחיר, זמינות וכן הלאה.

בסופו של דבר, בעלי עסקים מבינים שמרכזיה היא צורך ולא פריבילגיה. אז אם בעלי עסקים רוצים גם להשתמש במרכזיות הכי מתקדמות ומשוכללות שיש, כדאי להם לחשוב בחיוב על האפשרות של VOIP.

שיחת חינם בקליק
הגדל פונט
ניגודיות צבעים
מעבר לסרגל הכלים