מרכזיות בענן

מה זה מרכזיות בענן?

מרכזיה טלפונית מאפשרת לקבל ולהוציא שיחות. במקור, מרכזיה כזו דרשה חיבור לתשתית תקשורת וטלפון עם פרוטוקולים מסורתיים. אבל כיום, אפשר להעביר את הפעילות של המרכזיה לאינטרנט. כאשר המרכזיה פועלת על גבי תשתית האינטרנט, המשמעות היא שהיא שמורה ונמצאת פיזית על שרת מרוחק. אותו שרת מרוחק מכונה "ענן" והשימוש בו משנה מן היסוד את כל המאפיינים של המרכזיה.

מרכזיות בענן מבטלות לגמרי את התלות במיקום גיאוגרפי ספציפי. כל עוד לעסק יש חיבור לאינטרנט, המרכזיה תהיה זמינה גם עבורו וגם עבור הלקוחות. יתרה על כך, יש מרכזיות בענן שפועלות בשליטה מרחוק גם בלי חיבור לאינטרנט ועל בסיס תשתיות תקשורת אלטרנטיבות. לכן, המרכזיה מתאימה לכל סוגי העסקים והיא גם מנטרלת את ההבדל בין עסקים קטנים וחברות גדולות.

היתרונות של מרכזיות בענן

אין צורך בשום סוג של רקע טכני מסובך על מנת להפעיל מרכזיות בענן עבור העסק. בנוסף, יש בתים פרטיים שבהם המרכזיה הזו מותקנת כדי לאפשר עבודה רציפה של בעלי מקצוע עצמאיים – באופן שלא מתנגש עם קווי הטלפון הרגילים של בני המשפחה. נכון להיום, מרכזיות בענן נחשבות לפתרון האידיאלי עבור קהל יעד מגוון והן מגלמות בתוכן המון יתרונות.

היתרון העיקרי של מרכזיות בענן הוא גמישות ואבטחה. מצד אחד, המשמעות של שימוש באינטרנט ובשרת מרוחק היא שאפשר כל הזמן להוסיף תכונות, להגדיר משתמשים ולנצל את הטכנולוגיה המתקדמת. מצד שני, המרכזיה גם מאובטחת ברמה גבוהה מאוד ויש אפשרות לשלב אותה בשירותי תמיכה מסביב לשעון.

מרכזיות בענן מבית פייקול

כמה עולה להשתמש במרכזיה בענן?

העלות החודשית של מרכזיות בענן נקבעת לפי הצרכים של העסק. ברוב המקרים, העלות תהיה מושפעת ממספר העובדים שיש לכל עסק, ממספר הלקוחות שלו ומהיקף שיחות הטלפון שיוצאות ונכנסות אל המרכזיה. כמו כן, יש להפריד בין שירותי מרכזיה בלבד לבין שירות שכולל בתוכו תמיכה ואבטחה.

לסיכום, מרכזיות בענן פועלות באמצעות האינטרנט ולכן הן משחררות את המשתמשים מהתלות ברשת הטלפון. באמצעות מרכזיות כאלה אפשר להשיג יתרונות רבים לבית ולעסק ולחסוך הוצאות תחזוקה, תפעול והקמה.

שיחת חינם בקליק
הגדל פונט
ניגודיות צבעים
מעבר לסרגל הכלים