מרכזיה לעסק

מרכזיה לעסק קטן

כל עסק זקוק למרכזיה שתאפשר לו לקבל שיחות ולהוציא שיחות. באמצעות מרכזיה ניתן לרכז את הטיפול בלקוחות תחת קורת גג אחת, להגדיל את הסיכוי לשימור של לקוחות קיימים ובמידת הצורך גם לבצע שיווק ופרסום לטובת השגת לקוחות חדשים. אבל בשביל להשיג את כל אחת מהמטרות הללו, מאוד חשוב להתאים את המרכזיה להיקף הפעילות של העסק ולמאפיינים שלו. בנוסף, יש להביא בחשבון את עלות ההקמה ולאחר מכן את עלויות התחזוקה של המרכזיה.

עבור בעלי עסקים, האפשרויות שעל הפרק הן הקמת מרכזיה פיזית או שימוש בשירותי מרכזיה בענן. לגבי מרכזיה בענן, מדובר בעיקר על שירותי IP שניתנים על גבי שרת מרוחק שנמצא במקום אחר לגמרי מהמקום שבו העסק ממוקם. לכן, שירותי מרכזיה לעסק שמבוססים על ענן למעשה מעניקים לו גמישות, חוסכים עבורו בהוצאות ואף מתאימים לו בשאיפות התפתחות וצמיחה.

מרכזיה לעסק מבית פייקול

איך בוחרים שירות של מרכזיה לעסק?

בעלי עסקים צריכים לבחור את שירות המרכזיה שמתאים להם לפי מסגרת התקציב ואופי הפעילות. אם לדוגמא מדובר על עסק שליבת הפעילות שלו היא הוצאת שיחות, יכול להיות שהפתרון המועדף יהיה להקים מחלקה ייעודית ולפקח עליה מקרוב. מנגד, בעלי עסקים שמספקים גם שירותים וגם מכירת מוצרים יצטרכו לחשוב מחוץ לקופסא. במקרים כאלה, הפתרון הוא מרכזיה בענן שמבוססת על שירותי IP ועל חיבור לאינטרנט.

מלבד האמור לעיל, כדאי לבעלי עסקים להביא בחשבון את ההשפעה של המרכזיה על העובדים ועל הלקוחות. מצד אחד, יש את העובדים שבסופו של דבר אמורים לקבל או להוציא את השיחות. מנגד, יש את הלקוחות שיוצרים קשר עם המרכזיה ומנסים להגיע אל נציגי השירות. לכן, התפקיד של בעלי עסקים הוא לסנכרן בין הדרישות ולייצר תנאים אופטימאליים עבור כל הצדדים המעורבים.

הדור הבא של מרכזיה לעסק

עולם העסקים כיום מתקדם לכיוון של שירותי מרכזיה וירטואליים שמותאמים לדרישות המשתנות בעסק. אם העסק רוצה לחסוך בעלויות, לקבל שירות תמיכה ותחזוקה ולגלות גמישות, כדאי לו לתת עדיפות למרכזיות IP ידידותיות שגם מבוססות על מערכת הפעלה פשוטה בשפה העברית.

שיחת חינם בקליק
הגדל פונט
ניגודיות צבעים
מעבר לסרגל הכלים