מרכזיה וירטואלית

מה זה מרכזיה וירטואלית?

מרכזיית IP שנמצאת בחוות שרתים מרוחקת מספקת שירות בענן שיכול להתאים למגוון רחב של לקוחות. קודם כל, שירות מן הסוג הזה עולה בקנה אחד גם עם הצרכים של בעלי עסקים וגם עם הדרישות של לקוחות פרטיים. אם למשל רוצים להקים מרכזיה טלפונית בבית ולהגיע למצב שבו שימוש בקווי תקשורת שונים לא מתנגש אחד עם השני, מרכזיית IP מן הסוג הזה תהווה פתרון אידיאלי. במקביל, זו המרכזיה המומלצת גם עבור בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים בכל רחבי העולם.

מרכזיה וירטואלית פייקול

מבחינה טכנולוגית, מרכזיה וירטואלית כוללת בתוכה עדכונים וגיבויים. למרות שהלקוחות לא צריכים להקים תשתית תקשורת מיוחדת או לגייס כוח אדם לטובת הפעלת המרכזיה, היא כבר כוללת את שירותי הגיבוי והעדכון שמונעים גניבות מידע ונזקים בלתי הפיכים עבור העסק. מעבר לכך, המרכזיה מאפשרת חיבור לכמה מכשירים שונים ובהם מחשבים ניידים, מכשירי טלפון סלולאריים ועוד.

גמישות באמצעות מרכזיה וירטואלית

אי אפשר לדבר על היתרונות של מרכזיה וירטואלית בלי להזכיר את גמישות. נכון להיום, בעלי עסקים מציבים את הגמישות בראש סדר העדיפויות כי הם מבינים שאסור להם לקפוא על השמרים.

אז ספציפית עם תקשורת מול לקוחות,  ספקים ועובדים, הפתרון שמעניק הכי הרבה גמישות עבור העסק הוא מרכזיה וירטואלית שנמצאת על שרת מרוחק ואפשר לעדכן אותה.

איך בוחרים מרכזיה וירטואלית?

היתרונות הרבים של מרכזיה וירטואלית הופכים אותה לפתרון מועדף על מגוון רחב של סוגי לקוחות. אז מצד אחד, יש ביקוש גבוה לשירותי מרכזיה מן הסוג הזה והיתרון הוא שאפשר לשלם עליה סכום חודשי מינימאלי, קבוע וללא הפתעות. מצד שני, לא כל מי שמבין את יתרונות המרכזיה גם יודע איך לבחור אותה.

הדרך לבחור מרכזיה וירטואלית היא לבדוק גם את המחיר וגם את השירות. כמובן שהשאיפה היא לשלם כמה שפחות ולקבל כמה שיותר, אבל בשביל זה צריך להתאים את האופי של המרכזיה לאופן שבו מתנהל העסק. באמצעות התאמה אישית של המרכזיה לצרכים של כל עסק או לקוח בנפרד, אפשר להגדיל את סיכויי ההצלחה של השימוש בה.

שיחת חינם בקליק
הגדל פונט
ניגודיות צבעים
מעבר לסרגל הכלים