מערכת ניהול מוקדי שירות

מערכת ניהול מוקדי שירות מבית פייקול

מוקד שירות הוא בדרך כלל חדר מלא טלפונים, מחשבים ומערכת ניהול שבאמצעותה העובדים מבצעים את עבודתם, מספיק שירות ללקוחות החברה, מתקשרים גם ביניהם, מזינים את המידע והמעקב במערכת הניהול שלהם ועוד. מערכת ניהול מוקדי שירות של פייקול תהיה מערכת הניהול המתקדמת ביותר בישראל עם מגוון רחב של כלים חשובים שניתנים לסנכרון והתאמה אישית בהתאם לצרכי הארגון. גם אם יש לכם כמה מוקדי שירות או כמה סניפים תוכלו לנהל את העבודה וההתנהלות מול הלקוחות דרך אותה מערכת, המגובה בענן, עם מגוון רחב של כלים חשובים שיעזרו לשיפור והתייעלות השירות.

הכלים של פייקול שישדרגו את מוקדי השירות שלכם:

  • SMS בוט – תוכלו לאפשר לחבר הבוט שלכם לנהל שיחות חכמות עם הלקוחות שלכם באמצעות התכתבויות SMS עם הלקוחות שלכם.
  • חדרי ועידה וירטואליים – תוכלו לנהל שיחות ועידה עם כמה אנשים שתרצו בו זמנית ומכל מקום.
  • מרכזיית IP – מערכת שלמה המנוהלת בענן, מגבה את הנתונים, מפיקה דוחות ומאפשרת חיבור מכל מקום שיש בו אינטרנט.
  • מדידת שיחות – בדקו כמה זמן השיחות שלכן אורכות, איזה עובד מדבר הרבה עם הלקוחות, אילו עובדים לא משקיעים מספיק תשומת לב, מה ההספק של העובדים, עם אילו לקוחות השיחות מתארכות ועוד.
  • שירותי דיוור – בSMS או באמצעות מייל. תוכלו לשלוח הודעות ללקוחות, לעקוב אחר אחוזי הפתיחה, מי קרא את המיילים וההודעות שלכם, מי הגיב, את מי זה לא מעניין ועוד.
  • מספרים מיוחדים – מספרי 1900 ומספרים מיוחדים אחרים לעסק.
  • סליקה טלפונית ובאמצעות המחשב.
  • חייגת אוטומטי – רוצים לשלוח מסר קולי אוטומטי לתפוצה שלכם בשיחת טלפון?
  • פקס מייל – קבלו מסמכי פקס ישירות למייל שלכם.
  • ניתוח שיחות ותמלול קבצים.
  • ניתוח רגשות – הכלי המיוחד והייחודי של חברת פייקול.
  • ועוד…

מערכת ניהול מוקדי שירות

 

כלי ניתוח הרגשות הייחודי של פייקול:

מערכת פייקול שמה לעצמה למטרה להיות החברה המובילה לתקשורת וכלים טכנולוגיים מתקדמים לעסקים. אחד הכלים הייחודיים והאיכותיים שהחברה פיתחה הוא כלי ניתוח הרגשות. כלי זה מככב במוקדי שירות רבים בארץ של לקוחות החברה והוא מסייע לחברה לאסוף נתונים באופן אוטומטי אשר הופכים לדוחות מסודרים המרכזים מידע אודות ביצועי העובדים שלכם, שיחות בעייתיות, לקוחות שבעי רצון ועוד. המערכת משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת כדי לנתח את השיחות ולנתח את הרגשות והתחושות של הצדדים בשיחה: העובדים שלכם והלקוחות שלכם. כך תוכלו לאסוף מידע רב כמו:

  • איזה עובד עושה עבודתו כמו שצריך ואיזה עובד עשוי לעלות לטונים גבוהים עם לקוחות ומדוע.
  • אילו לקוחות סיימו את השיחה בכעס או חוסר שביעות רצון ועם איזה נציג.
  • כמה לקוחות שבעי רצון מהשירות.
  • כמה זמן ארכה השיחה, לאיזה טונים עלתה השיחה.
  • ועוד…

אספו יותר נתונים ושפרו ביצועים:

מערכת ניהול מוקדי שירות של פייקול הינה כלי נהדר אשר יעזור לכם לשפר את ביצועי החברה, לשים את האצבע על הנקודות הבעייתיות, על העובדים הטובים או הבעייתיים, על הלקוחות הבעייתיים או הלקוחות הלא מרוצים ולהבין יותר לעומק את הליקויים השונים במוקדי השירות שלכם שדורשים שיפור.

שיחת חינם בקליק
הגדל פונט
ניגודיות צבעים
מעבר לסרגל הכלים