מדידת שיחות על ידי מספר וירטואלי

כל בית עסק נמצא במרוץ אחר לקוחות, הכנסות ורווחיות ולשם כך משקיע משאבים רבים בפרסום. אילו רק הייתם יכולים לדעת מהו אפיק הפרסום המניב עבורכם את ההכנסות הגבוהות ביותר... חברת Paycall מעמידה לרשותכם מערכת ניהול ידידותית לצורך מדידת כלל השיחות הנכנסות לעסק. מערכת זו מאפשרת לבעל העסק לקבל חיווי, בקרה ומעקב אחר כלל הפונים, לבצע ניתוחים שיווקיים ולקבל עדכונים אונליין. כל זאת ועוד, יאפשרו לבעל העסק להרחיב את קהל הלקוחות, לעקוב אחר אפקטיביות הפרסום ולהגדיל את ההכנסות של העסק.

מדידת שיחות - איך בדיוק זה עובד?

מערכת המאפשרת בקרה, מעקב ובדיקה אמפירית של אפקטיביות הפרסום ומלמדת מהיכן מגיעות כלל השיחות ומיהם הלקוחות הפוטנציאליים, מבית PayCall.

תכונות המערכת

דוחות בזמן אמת

פירוט שיחות

פירוט שיחות

דיווח אודות כלל השיחות הנכנסות. בין היתר הדוחות מכילים פירוט של שיחות שנענו, שיחות שלא נענו. פרטי המתקשר, זמני שיחות, אורכי שיחות. אפשרות לשליחת הודעות למתקשר היישר ממסך זה.

דוחות יוניק

דוחות יוניק

דוחות המאפשרים פילוח של מתקשרים חוזרים, דיווח אותנטי אודות כמות השיחות הנכנסות לכל עסק לכל יעד לכל מספר בסינון המתקשרים החוזרים. דוחות אלו מאפשרים לקבל אומדן מדוייק ואמין אודות הצלחת הקמפיין או הפרסום ומאפשר בקרה איכותית.

דוחות יומיים וחודשיים

דוחות יומיים וחודשיים

דוחות בפירוט יומי,חודשי,שנתי כולל בחירת טווח שעות. הדוחות כוללים גרפים המציגים התפלגויות וכוללים דיווחים חשובים של השיחות שהתקבלו.

קבצי סאונד

קובץ ברוכים הבאים למתקשר

קובץ ברוכים הבאים למתקשר

קובץ שלוחות - מיני מרכזייה

קובץ שלוחות - מיני מרכזייה

קובץ סאונד למתקשר

קובץ סאונד למתקשר

קובץ המושמע למתקשר לפני ניתוב השיחה, הקובץ יכיל "ברוכים הבאים.." או רשימת שלוחות על פי הצרכים הנדרשים.

מוסיקת המתנה

מוסיקת המתנה

קובץ המחליף את צלצול החיוג הרגיל.

קובץ סאונד למקבל השיחה

קובץ סאונד למקבל השיחה

קובץ המושמע למקבל השיחה "התקבלה שיחה מ...". הקובץ חשוב מאוד למיתוג האתר / הקמפיין באמצעות השמעה למקבל השיחה מניין השיחה התקבלה.

עדכונים בזמן אמת

עדכון ב-SMS בסיום שיחה

עדכון ב-SMS בסיום שיחה

אפשרות לשלוח SMS למתקשר או לבית עסק בסיום כל שיחה שנענתה ואו שלא נענתה. כולל אפשרות לטקסט דינמי.

עדכון במייל בסיום שיחה

עדכון במייל בסיום שיחה

אפשרות לשלוח מייל לבית העסק בסיום כל שיחה שנענתה ואו לא נענתה. כולל אפשרות לטקסט דינמי

אינטגרציה והתממשקויות

אינטגרציה והתממשקויות

אפשרות לבצע אינטגרציות למערכות חיצוניות ומערכות CRM לצורך עדכון בזמן אמת על כל שיחה שנענתה ואו לא נענתה כולל מידע חשוב אודות השיחה ועבודה מול מערכת ה-WS ב-API

מערך התראות למייל

דוחות תקופתיים

דוחות תקופתיים

הגדרת דוחות לרשימת נמענים אודות הפעילות בקווים על פי הגדרות דינמיות ותדירויות שונות

דוחות אי פעילות

דוחות אי פעילות

הגדרת דוחות לרשימת נמענים אודות אי פעילות בקווים על פי הגדרות דינמיות ותדירויות שונות וזאת לצורך מעקב אחר הקווים שלא התקבלו בהם שיחות ותיקון בהתאם.

דוחות מגוונים

דוחות מגוונים

הגדרת דוחות לרשימת נמענים אודות אורכי שיחה, מתקשרים חוזרים ומספרים פנויים על פי הגדרות דינמיות ותדירויות שונות.

תסריטי שיחה מגוונים

נתב מרכזיה

נתב מרכזיה

תסריט המאפשר הקמת שלוחות ובחירת יעדים ברמת שלוחה. מחליף את הנתב של המרכזיה ומאפשר מעבר בין השלוחות באין מענה.

מעבר בין עדיפויות

מעבר בין עדיפויות

תסריט שיחה המאפשר הגדרה של העברת שיחה בין מספר יעדים לא מוגבל. כל זאת ועוד על מנת למנוע מאיבוד השיחה והליד.

צלצול במקביל

צלצול במקביל

תסריט שיחה המאפשר הגדרה של צלצול במקביל במספר יעדים.

תכונות נוספות

הקלטות שיחה

הקלטות שיחה

אפשרות להקליט את כלל השיחה הנכנסות כולל אפשרות הורדת השיחות למחשב האישי ושמירת כלל נתוני השיחה.

רשימה שחורה

רשימה שחורה

הזנת מספרים בודדים או רשימת מספרים שאינכם מעוניינים שיחייגו לכלל המספרים שלכם.

Call2me

Call2me

אפשרות לשיחה חוזרת המקשרת בין בית העסק למבקש הפנייה.

שירות 24/7

שירות 24/7

שירות טכני המותאם לצורכי הלקוח כולל תמיכה במקרה של תקלות 24/7.

למי השירות מתאים?

  • בעלי אתרים בינהם אינדקסים ופורטלים המכילים מפרסמים רבים והמעוניינים למדוד את כלל השיחות הנכנסות למפרסמים השונים באתר שלהם
  • בעלי עסקים המעוניינים למדוד את השיחות הנכנסות מכלל אפיקי הפרסום השונים ולאמוד את האפקטיביות של אפיקי הפרסום
  • חברות שיווק קידום ופרסום המעוניינים להוכיח את הצלחת הקמפיין ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים
  • יצרני לידים המעוניינות לאמוד את כמות הלידים אותם מקבלים בעלי העסקים השונים בזכות הפעילות שלהם.

שלבי התהליך

  • מפרסמים מספרים וירטואליים במדיות השונות.
  • כל מספר וירטואלי מנתב ליעד אחר או למספר יעדים.
  • כל שיחה שנכנסת במספרים הוירטואלים (בין שנענתה ובין שלא נענתה) נרשמת במערכת הניהול.
  • מערכת הניהול מאפשרת בין היתר: דוחות וסטטיסטיקות על פי מגוון רחב של חתכים, הקלטת שיחות, טעינת קבצי סאונד למתקשר או למקבל השיחה מערכת התראות למייל על פעילויות שונות בקווים, עדכון און ליין בSMS ואו במייל אודות כל שיחה שנענתה לא נענתה, התממשקויות למערכת חיצונית (מערכת לידים או CRM) ועוד..

שאלות נפוצות

מהו שירות מדידת שיחות?

על מנת למקסם את יעילות עבודת הפרסום של בית העסק ולקבל תמונה ברורה לגבי מה עובד בפרסום ומה לא, ניתן להשתמש בשירות מדידת שיחות של חברת PAYCALL - מערכת ניהול ידידותית למשתמש לצורך מעקב ובקרת השיחות הנכנסות לעסק. המערכת מאפשרת לבעל העסק מעקב אחר כלל הפונים, ביצוע ניתוחים שיווקיים וקבלת עדכונים אונליין בזמן אמת.

מהם היתרונות שבשירות מדידת שיחות?

היתרון העיקרי שניתן לקבל משימוש בשירות הוא בראש ובראשונה נתונים על אפקטיביות הפרסום, מכאן ניתן לפעול להרחבת מעגל הלקוחות והגדלת הכנסות העסק וכתוצאה מכך יתרון משמעותי מול המתחרים האחרים בשוק.

למי מיועד השירות?

אם אתם בעלי עסק, חברה, עצמאים או יזמים המפרסמים במספר ערוצים לצורך הבאת לקוחות נוספים והגדלת ההכנסות חשוב שתשתמשו בשירות מדידת שיחות כדי לדעת מהו האפיק הפרסומי היעיל ביותר עבור העסק שלכם ובאיזה כלי תקשורת שווה להשקיע.

איך זה עובד?

כלקוחות תקבלו מספרים וירטואליים במדיות השונות כאשר כל מספר וירטואלי מנותב ליעד אחר או למספר יעדים. כל שיחה נכנסת במספרים הוירטואלים (בין שנענתה ובין שלא נענתה) נרשמת במערכת הניהול. במקביל תוכלו לקבל דוחות וסטטיסטיקות על פי מגוון רחב של חתכים, הקלטת שיחות, טעינת קבצי סאונד למתקשר או למקבל השיחה, מערכת התראות למייל על פעילויות שונות בקווים, עדכון און ליין בSMS ואו במייל אודות כל שיחה שנענתה לא נענתה, התממשקויות למערכת חיצונית (מערכת לידים או CRM) ועוד.
להזמנות חייגו עכשיו: 03-7173333
או מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם:
שיחת חינם בקליק
מעבר לסרגל הכלים